Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Post per al cap de setmana

Comenteu què voleu fer este cap de setmana i anem aclarint ja coses.

Hi ha torraeta diumenge?

Demà fem un partidet?

Anuncis

22 responses to “Post per al cap de setmana

  1. flank3r 4 Juny 2010 a les 20:30

    Jo m´apunte a tot, però lo del partidet s´ha de dir abans perque si no som 4 gats sempre.

  2. david 4 Juny 2010 a les 21:13

    HOla xics!! jo estic pel poble, però sols puc apuntar-me per a sopar…JA dieu algo

  3. monlleó 5 Juny 2010 a les 07:56

    home jo preferiria sopar al grau ie eixir ja per allí, però el que vullgau

    el poble la semana pasada era un desert, tant que a les 2 men vaig anar perquè no hi havia “dengú”, donava pena, santi i roger estan de testics

    també está lopció de sopar al poble y després marxar, però al preu que sopem al poble un bocata, mapetix un poc canviar y menjarme una pizzeta

    ja dieu, au!

  4. Sancho 5 Juny 2010 a les 09:37

    Jo em quedaré en el poble. Ja sabeu q a mi les discotekes no em fan molt…

  5. Charles 5 Juny 2010 a les 10:37

    Podieu apurar més i posar el post Dissabte de matí? Jejejeje! Q bons sou!

    Anem a vore, jo m’apunte a tot, crec q no fa falta q ho diga tanta volta! Visc molt bé i tinc temps per a tot! Sanchet fill, estic currant a València, a vore quan ens fem unes birretes.

    Més cosetes, a mi el q decidiu em pareix perfecte. M’ho passe bé en vosaltres en tots els llocs, xò això si, tenim q anar tots junts. Ens ho passarem millor. Lo q diu Monle està molt bé. Ja q la penya està d’examens i ja no nia tant de moviment pel poble. Per Gandia al ser més gran sempre hi ha moviment. Per Gandia no nian pubs rollo Magik, TNT, Terra…??? També podem pegar una ulladeta. El tito David si està pel poble segur q vol anar a Xàtiva, res més per recordar els vells temps.

    Vinga estem en contacte.

    D’ací poquet estem en Peimplonaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Això si, antes tinc q anar en els de Xeraco a IBIZA a la “apertura”. El Monle igual se’n ve!!!

  6. flank3r 5 Juny 2010 a les 14:13

    Esta vesprada fem algo?? va que en casa m´avorrisc!

  7. PAuLa 5 Juny 2010 a les 14:22

    ieee pos si dma fem torra quan comprem???dieu algo, xq ALber i jo pensavem q ja no és feia! comprem dma d mati al patri??

  8. monlleó 5 Juny 2010 a les 17:24

    a les 10:00 al bar l’estació i au, després ja vorem que fem, com diu el mañano al menys sopar tots junts

    pero sancho ja podriem canviar un poc i sopar una pizzeta rei

    jo encomane taula pa 10

  9. Jandro 6 Juny 2010 a les 20:08

    La noticia del cap d setmana va xa Jims:

    crec q tink una coseta xa tu, no a les mans encara, xo no tardara molt…

    Jo crec q ja podries anar fent marxa. jejeje!!

    vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamooooooooooooooooooooooooooooos!!!

    PD: Per als demes, este missatge s’autodestruira en 5, 4, 3, 2, 1…

  10. ximo 7 Juny 2010 a les 10:06

    Baby! Oh baby!
    Baby! My baby!

    Baby baby I miss you…la la la laa!

  11. monlleó 11 Juny 2010 a les 15:45

    Ie figurins, jo ja tinc clar que aquest cap de setmana no mhe de quedar en el poble, estef i jo monanem a sopar al grau una pizzeta amb un marina alta ben fresquet, la pizzería está per determinar, passe de bocates y braves, vullc chipironets y tellinetes
    després anirem algún localet a fernos un aigueta de valencia, potser que ens assomem a l´àtic de l´hotel don pablo que hi ha un pub que es diu planta 12 y despres potser acabem en cocoloco

    a qui li mole el plan i es vullga apuntar que mho diga, sino jans vorem la semana que ve pero a mi no em torna a passar lo del dissabte, cuideuse!

  12. monlleó 11 Juny 2010 a les 20:10

    aina també sen ve al grau de sopar i de festa, ja en som 3, algú més sapunta?

  13. flank3r 11 Juny 2010 a les 20:24

    Monle jo depen del profit que faça demà, si aprofite algo el dia igual vaig. Xo d coco-loco rés, que si no ja no trac trellat el diumenge.

    Inga

  14. monlleó 12 Juny 2010 a les 06:43

    no es precís, qui estig vellet a caseta pronte, jajaja, al menys canviar un poc

    Ja en som 5, charles i angi tb sapunten

  15. Charles 12 Juny 2010 a les 10:59

    Ostia el Monle! Com controla el tito! Esta fet tot un senyor! Ja comprenc perquè el van enganxar tan prompte! Q eleganciaaaaaaa!!!

    Apunta’m! Hui chinet blanc y una camisa ben elegantorra!!

    Un marina alta ben fresquet seria de molta classe!!!

  16. monlleó 12 Juny 2010 a les 20:45

    jajaja

    al final anirem a la bohemia que está molt més bo, letna no val molt ja

    Quedema les 22.30 en punt a la porta de letna i anem a peu que está a 1 minut

  17. fran 14 Juny 2010 a les 09:56

    vividorsss

  18. monlleó 14 Juny 2010 a les 15:21

    mou vam pasar poc bé el johan i jo, que burrera portavem, quasi tanquem el cocoloco jjaja

  19. Charles 14 Juny 2010 a les 15:30

    Aneu mooooooolt!!!

  20. flank3r 15 Juny 2010 a les 18:15

    I tu no geeeeeeeeeeennnnnsssss!!!!!

  21. Charles 16 Juny 2010 a les 17:42

    jejejejeje!!!

    La veritat és que últimament no estic cumplint. Sempre tinc alguna puteta q confessar.

  22. monlleó 17 Juny 2010 a les 08:54

    ieeeee, ningú no ha vist levent del tuenti????

    El Motilla Max, jajaja, rafa si vens la nau i fan una discoteca barra lliure pa la penya agonilingus!!! Pero firmat davant notari, jajaja

Deixa un comentari

