Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Camisetes… resolució final

Hola companys/es:

Esta vesprada hem encomanat per fi les camisetes. Finalment les camisetes de xic i de xica són diferents, per tant a l’hora de demanar les talles de les xiques hem hagut de improvisar un poc els qui allí estàvem. Les camisetes ens costen 6,50€ i per tal de facilitar el pagament/cobrament d’aquestes hem posat com a preu 7€, el que sobre (0,50 cent) passarà a formar part del pot de la compra de les Paelles, com ja vam explicar. Per a posar-v’ho més fàcil m’he re-currat aquesta tabla on podeu veure quines talles hem agafat finalment per a cadascú i el que ha de pagar:

Intenteu evitar comentaris del tipus: “Una (talla agafada) heu agafat per a mi???”. Doncs si, i si no t’apanya haver vingut!

Crec que lo dels colors està prou clar, no? Verd: talla de xic; Rosa: talla de xica; Taronja: una camiseta de cada, però coincideix la talla (una M de xic i una M de xica, per exemple).

I açò quan es paga?? Hem quedat els qui allí estavem de fer dos esdeveniments recaudatoris el dissabte: dinar de torrà i sopar al bar l’estació. Supose que mínim a algún dels dos esdeveniments es podrà acudir per tal de pagar les camisetes, si no podeu acudir a cap doncs busqueu a algú dels qui vaja i us ho vullga posar.

DINAR DE TORRÀ: Dissabte a les 11:30h en el Mercadona dels Seques per tal de comprar la carn i després de torradeta a la caseta dels Charles (en principi).

SOPAR AL BAR L’ESTACIÓ: A les 22:00h al Bar l’Estació.

Utilitzeu els comentaris per confirmar asistència a algún dels dos esdeveniments (o ambdós), principalment per al sopar, perquè cal encomanar la taula.

De res.

21 responses to “Camisetes… resolució final

  1. paCo 2 Setembre 2010 a les 21:33

    Per tal de “pedricar” amb l’exemple:

    Jo al dinar de torrà NO aniré (potser m’acoste després)

    Al sopar al Bar l’Estació SI que aniré (i serem 2)

  2. JOHAN 2 Setembre 2010 a les 21:55

    Pa Laura una “L”?Segur=…. Per cert ja podrieu ficar-li el nom…

  3. Paula 3 Setembre 2010 a les 11:11

    jo no vull una talla L, vaig demanar una S x a mi! com compendreu la L en ve grandissima! Espere q haja segut una errada! moltes gracies x tot!

  4. Santi 3 Setembre 2010 a les 11:35

    Tranquils, el canvi de talles haurà estat degut pel escollir el model de xica. No és el mateix una M del model unisex que una M de model xica, al ser talla de xica ja són de eixida més menudes. Segur que els que han anat han escollit be ja que se les han provat. Perquè com sabeu lo de les talles depén del model de camisa i del fabricant. Tranquils que estarà tot be!

    A la torrà jo no crec que puga anar, de totes formes ho intentaré i si vaig, acudié a mercadona o vos cride. A lo millor hem toca currar este cap de setmana.

    Al sopar en principi, si no es per força major conteu en mi.

    Ale pájaros. Adeu

  5. paCo 3 Setembre 2010 a les 12:20

    A les talles dels xics no hi haurà massa problema, ja que les talles ja se les havieu provat i llevat d’un parell de correccions sobre la marxa, tot està bastant clar.

    En les xiques el que passa és el que diu Santi, la camiseta de xica és molt xicoteta, no heu de mirar la talla, sino a qui li l’han demanat igual que a tu. Allí es van provar Maite i Carmen les talles i la L és la que els venia bona. De totes formes hi han 3 M que poden variar un poc, una vegada les tingam s’ho mireu. I encara que sone a risa, també es va tenir en conter el volum mamari de les fèmines.

    Jo açò ja ho sabia… Ximo cuanta raó tenies…

  6. aNa 3 Setembre 2010 a les 13:57

    Per a Alberto i per a mi estan be!

    En el tema del sopar Alberto anira quan acabe de currar xo sols a fer-se el cafe..I ell el dinar curra..(Paco ja se q no volies tanta explicacio,xo meu a dit ell q t ho diga aixina!jaja)
    Jo tmpok anire!ho senc!

  7. paCo 3 Setembre 2010 a les 14:11

    Ok, al menys que vinga al café del sopar i aixina li arrepleguem els diners 😉

  8. Paula 3 Setembre 2010 a les 14:35

    jo no vull una L! no soc molt gran com compendreu, si cal una M xo una L no, tinc lesquena menuda. Si Maite anat i li ve b una S a mi tb en vindra b, no magra que en vinga gran.Xo si son tan menudes una M va b.Ho dic x experiencia (q fa poc en van regalar un vestidet una L xl pit i en venia grandissim.

  9. paCo 3 Setembre 2010 a les 14:53

    Maite no es va posar un S, es va posar una L.

  10. paCo 3 Setembre 2010 a les 18:15

    Paula, ja està solucionat, Ximo es quedarà la teua L i el dilluns trucaré per a demanar-te una M.

  11. monlleó 3 Setembre 2010 a les 19:40

    jo demà faig un ADSL però sense la A ja que huí men vaig al grau de festeta
    vaig a la torrà i a sopar, stef al sopar tb, al dinar es una incògnita

    les talles a mi al igual que joan em sembla un tant extrany, però no passa res, confiem amb el vostre criteri

    home, jo normalment magarre la mateixa que mañano, cosa realment extranya la veritat… però crec que estarà encertat, ja que els músculs que mha donat Déu els he de fer entrar i no tinc poc braç…

    vos vullc! a casi tots… com ximo, o hector que a voltes no sé que fer dell, jajaja

  12. flank3r 3 Setembre 2010 a les 20:06

    Locos! em sembla que lo de la torrà… vist l´èxit que hem tingut, va a ser que no es farà. Deixem el sopar i au.

    Paula, de les camises, Maite i CArmen es provaren la L i els venia perfecte, la M era massa menuda, però de totes formes si Paco va a encomanar-te una M tampoc passa rés, Monle, el tito Carlos es va provar la S i li venia gran, a mi bona, per això t´hem agafat una M.

    Ale ens vegem demà a la nit.

  13. Charles 4 Setembre 2010 a les 00:18

    Tranquils q tot ixirà bé. No es calfeu el cap.

    Fins demà màquines! Per la nit rebentem!!!

  14. Jandro 4 Setembre 2010 a les 10:00

    Jo tb anire a sopar. I si qdeu xa comprar beguda no conteu amb mi ok?? vinga, ja direu l’hora dl sopar!

  15. Jandro 4 Setembre 2010 a les 10:01

    Acabe d vore l’hora dl sopar al post. jejeje! Ja esta tot clar!!

  16. Carlos&Paula 4 Setembre 2010 a les 10:08

    okk! moltes gracies! Paco al final en vaig acabar marejant en les talles (i supose q vosaltres molt més)…bueno feu el q cregau!!moltes gracies x tot!

    sopar si me sen va el costipat anirem, sinos ens vgm el pròxim finde…en Festes! ja ens farem amb algú x pagar les camises si no anarem a sopar q serà el més segur!

    Queda clar q a la torra no anirem…Carlos juga a fútbol a les 20h…tot una incógnita a on (xò crec q en el poble), x si voleu anar a voreu.

  17. lo johan 4 Setembre 2010 a les 11:39

    Continue pensant que una “L” per a Laura es una mica gran….. Està clar que jo desde sabadell poc puc fer però ja veurem com ix tot…..
    >Esta nit ens la vorem…

  18. Mueteosat 4 Setembre 2010 a les 12:09

    Com molen estos posts…sempre em farte de riure.Pac al final em qde jo la L de Paula, no? Tranquils q tot ixirà bé! Quant d temps sense sentir-ho.

  19. Charles 4 Setembre 2010 a les 13:57

    Jejejeje!!! Tranquils q tot ixirà bé!

    Penya del moco, al final els qui han anat hui a nadar davant de la Puerta del Sol hem decidit sopar en la platja del poble. Soparem a la gelateria de l’Italià!!! Esta nit celebrem la despedida de l’estiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

    Cuidause màquines! Tot per la penya conillera!!!

  20. FranK 4 Setembre 2010 a les 16:08

    JO ESTAT ALLI I NO US HE VIST!! ESTARIEU TOTA LESTONA DINS LAIGUA???

  21. Roger 10 Setembre 2010 a les 20:27

    Xeee que no m’entere de la traca!

    Com no estic per allí per a donar-li els diners a ningú que algún conill que vaja sobrat m’ho pose (i jo li ho donaré, s’entén) o si esteu utilitzant el compte bancari que algú me l’envie i faig un ingrés. Una opció innovadora seria que m’ho pose alguna novia, però clar això no porta a ningún lloc.

    A passar-ho bé (no massa)!

Deixa un comentari

