Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

El “Gran” David Navarro

Perquè vejam a qui idolatrem de tant en tant. Als 12 segons de partit i sense baló. Quin fill d’una gossa! Éste és el qui corria com un covard pel camp després de pegar-li per l’esquena a un altre desgraciat de l’Inter. I no em vingau amb que “ha sigut sense voler”. M’ho han ensenyat este matí a la feina  i no sabia on amagar-me.

Anuncis

13 responses to “El “Gran” David Navarro

  1. paCSIo 21 Setembre 2010 a les 10:17

    Quin puto cerril! Jajaja. La veritat es que jugadors com Messi, CR7… si de ves en quan es giraren i li pegaren una ostia a més de un, tampoc passaria res. Tenen que aguantar un huevo. S’enrecordeu del Mundial? España – Chile (crec) un defensa xafant a Villa en un córner? Que cabrons!!

  2. Jandro 21 Setembre 2010 a les 10:56

    Ye Jims, estas impossible ultimament! A quina vas cabro?? Aci no idolatrem a ningu, xo mentres q David Navarro jugue al Valencia sera el puto jefe. I damunt el capita! Q passa, q com juga al Valencia es un assassi, com Marchena, Ayala, Albelda… Xo si li diuen Hierro, Dani Alves, Stoichkov, etc son uns putos cracks.

    Jo no defensare q un tio vaja a trencar-li la cama a un altre, mes q res xq jo he jugat a futbol i no he sigut mai aixina. Ara quin es el tema, q com Navarro es com es, o era com era, aixo justifica q l’altre dia l’expulsarem injustificadament a l’atraco a mano armada q va ser l’arbitratge del partit contra l’Hercules. Pues no, ens queixem amb rao, ja poden posar-te els videos q vullguen, l’expulsio de l’altre dia va ser escandalosa.

    I el tema Messi, CR7, Aguero, etc q voleu, q els blinden? Son jugadors com els demes i no es mereixen un tracte especial. A mes, jugadors aixina solen fer entrades prou mes lletjes (alla les mil) q els David Navarro i companyia. S’enrecordeu de Zidane, les expulsions de CR7. I un tal Figo q li va trencar la cama a un xic q no va poder tornar a jugar a futbol. Xo era Figo, un crack, i del Madrid. No passa res.

  3. Jandro 21 Setembre 2010 a les 10:59

    X cert, algu a sentit x la TV q la jornada passada van lesionar a Banega x un mes?? Jo tampoc..

  4. CRMue 21 Setembre 2010 a les 11:39

    M’imaginava que diríeu coses dels altres, que si Hierro que si éste, volia posar-ho però se m’ha passat. Clar que han lesionat a Banega i altres feien i fan pitjor. A nosaltres també ens peguen i ens xafen!
    Però als 12 segons de partit, sense pilota fer esta entrada criminal i demanar perdó…imagina que t’ho fan a tu. A mi el que facen els demés em té igual. Éste paio juga al VCF i això no es pot fer home.

  5. Jandro 21 Setembre 2010 a les 11:56

    Un tal Pepe pegava patades al cap d Casquero com si fora un balo. I estes coses d central q marca la ralla em diras tu a mi q no ho has sentit mai en tots els anys q has jugat a futbol, al Tavernes, dic. El q passa es q com a Messi li posen 6 camares tot el partit alguna tenien q pillar, i li ha tocat a Navarro. Xo be, pensa el q vullgues, sempre pillen als mateixos.

  6. Culé 21 Setembre 2010 a les 15:46

    Hola a tots i totes, animat per Ximo, vull fer un parell de comentaris:
    1. Aquesta entrada li la van fer a Messi i no va tindre molt de ressò mediàtic, si fos Ronaldo que surt al TN per dir que te gallumbos nous seria una altra cosa.

    2. Jo mai he vist a Messi provocar com Ronaldos, Hierros, Stoitchkovs etc etc. Pero si es més inocent que un nen de 3 anys!

    3. Jo he vist al Dragón Cañete entrar al camp nou i fotre un xut, en el calentament, contra els Boixos Nois, nomes per calentar l’ambient, perdre temps des del minut 1, dir-li a un nen de 10 anys que recull les pilotes que esta pilota no li agrada….. No és el cas però dona una rabia. Això sí, quan falten 5 minuts per acabar el partit li entren unes prisas que flipas.

    P.D. Que consti que no emb sap greu que guanyi el Valencia, al contrari, només quan juga amb el Barça.

    Salut i força al canut!!!!

  7. Jandro 21 Setembre 2010 a les 16:10

    Nomes ho feia Cañizares?? Per l’amor de deu, faltaria mes. Repaseu el q fan tots els porters de 1a fora de casa.

    Silva tb era un provocador i no li pegaven mai, xo com no era ni Messi ni CR7 no passa res.
    Si l’entrada no va tindre resso mediatic q fa a Youtube i xq esta treta d’un programa d futbol?
    A mes, xq esta discusio Barça-Valencia?? Ningu esta dient res contra el Barça. L’unic q no m’ha agradat ha sigut el video, q justet, posat ara quan han expulsat a David Navarro injustament, com volent justificar l’expulsio.

    I l’altra part del debat, q si a Messis i a Ronaldos hi ha q protegir-los em fa molta gracia, xq pareix q nomes se’ls pega patedes a ells, q deurien ser intocables. Hui estaven dient a qui dels 2 li pegaven mes, quan el jugador q mes faltes va rebre l’any passat va ser Ander Herrera (qui??, ahi es vora si es mediatic o no) Doncs si, si q hi han jugadors als q peguen mes, i tb lesionen prou mes, xo pareix q no passa res. I ara volen lapidar a Ujfalusi enmig la plaça. Q trist.

  8. CRmUE2 21 Setembre 2010 a les 16:36

    A vore locuelos, que el video és de David Navarro com podria ser de Paco el del Saragossa. Que l’han expulsat superinjustament estic amb tu, no ho he posat per això ni molt menys, t’ho has inventat tu. De fet, ell s’entera ara que l’han expulsat este finde. M’ha ensenyat el video este mati que estaven mostrant entrades dures a Messi.
    Tampoc ningú ha dit que protegeixquen a CR7 ni a Messi, de fet ni he sentit l’audio del video. Tu creus que jo vull que protegeixquen a CR7 o al panchito Agüero? Que se muera! Ningú ha dit que protegeixquen a ningú.

    Lo de la rivalitat ho ha posat perquè no es tiràreu al coll, de fet, a la PCL hi ha mogolló de penya del Farça.

    Només m’han ensenyat el video este matí i he flipat perquè no m’ho esperava de David Navarro, és el segon 12 de partit!!
    És un assassinat a sang freda!

    Era un resum d’entrades fortes. El fet que justament siga Messi que és al que li han surrat este finde en el minut 92 (no ho oblidem) i que han expulsat a Navarro superinjustament és una coincidencia. Si no ho vols vore així ja no puc dir-te res més.
    El que vull dir amb tot açò és que si al nostre equip hi ha penya que fa estes porqueries s’ha de denunciar. El que facen els demés em té igual. Igual com a tu i a mi ens dona ràbia quan el VLC es posava a perdre temps en el corner quan s’cabava el partit. Això és de gitanos Sarkozyeros faça qui ho faça.

    I ara digueu-me que “Sí però li pegàven també al Piojo o a Farinós o a Ximo Enguix…”. Només és un comentari.

  9. Jandro 21 Setembre 2010 a les 17:09

    Be, pues quina coincidencia. jejeje!! El tema del debat de protegir es per el q diuen els diaris, TVs etc. I a Navarro el defendre xq es del Valencia a no ser q es carregue a algu. Tb defenia a Marchena i a Ayala quan patejava a Simao. I l’entrada d’Angulo al fill de puta aquell del Werder Bremen (Valdez, el d l’Hercules) no em diras q no la vam celebrar tu i jo al camp com si estaguerem salvatges!! jajajaja!!

    I res Jims, q Amunt Valencia!!! Q som liders, d moment, hi ha q disfrutar-ho!!!

  10. paCo 21 Setembre 2010 a les 17:16

    i per què et claves en Paco el del Saragossa? Perquè li diuen Paco?

  11. CRMUE3 21 Setembre 2010 a les 17:42

    L’entrada aquella d’Angulo va ser orgàsmica. També és veritat que estaba fent allò que presisament critiquem, perdre el temps en el corner com un gilipolles.
    Jo defenia que lo d’Ayala va ser sense voler i sempre ho diré. “Jo sempre he dit que” de què em sona això?
    De tota manera Jandro, esta xafà sense pilota a lo criminal no es pot defendre. Te’n recordes aquell camp en juvenils on va vindre la Guardia Civil a traure’ns? El davanter em tirava punya i el baló estava en l’altra portería. Sort que jo tenia més por que un gatet por i m’agava, estava més flac que el Luisma. Pues lo del David Navarro és similar. A intimidar al primer minut.
    Que sí xe, que disfrutem que això tristament durarà poc. Este dimecres el que es quedarà al sofà menjant ganchitos seré jo i els que marxaran al bar a tragar fum serán ells.

  12. Sanchoikov 21 Setembre 2010 a les 21:02

    Esteu discutint x açò?! Aeeell, com dirien x Beni. Després pose algun post de política i no té ni 2 “comintris”

  13. flank3r 22 Setembre 2010 a les 00:51

    Xé Sancho, tranquil que si poses un de política/nacionalismes/catalanismes jo te´l comentaré jajajaja

    Aleee per l´ombra

Deixa un comentari

