Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Dovízhdane

Bo conills/conilles, finalment me’n vaig el diumenge cap a Sofia xq el dissabte m’ha ixit un bolo amb la Zeppelin. Per tant, si demà esteu pel poble, podríem kedar x fer-nos un “cafenet” a Venus després de sopar, si teniu faena i així vos veig el pèl abans d’anar-me’n.

Ja dieu algo. X cert, el títol del post és com es diu “adéu” en búlgar. Ahí es ná.

Anuncis

4 responses to “Dovízhdane

  1. B3NA/EN7 24 Setembre 2010 a les 00:04

    Ok, per mi bé. Despres de sopar ens toquem!

  2. blasquet 24 Setembre 2010 a les 00:35

    jo tinc prou faeneta xo acudire cap alli despres d e sopar ja vos tocare jo a bena o sancho ok??? inga bona nit i fins dema de nit!!

  3. Santi 24 Setembre 2010 a les 08:34

    Pájaro! Jo avuí no se a quin hora tornaré de Cortes, perque igual es complica la vesprada, però si arribe a un hora raonable et cride! Auskoiskov!!

  4. monlleó 24 Setembre 2010 a les 09:35

    ie! a les 23:00 al venus! i si algú sanima i vol anar a sopar que em truque que huí estic lliure, i si algú vol liarla huí que em truque també.

    lo dit a les 23:00 a Venus i ens fem unes birres

Deixa un comentari

