Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Proposta cap de setmana

Penyorra, com va la vida??

Tinc una proposta per al cap de setmana, el dissabte passat ho estiguérem comentant després de sopar, que podriem gastar el que va sobrar del dia de les paelles per a fer-ne una aquest dissabte. Jo puc portar el foguer i les pates i algú la bombona de gas, per a no tindre que fer-la en nyenya que és un conyaç.

Si no vos ve bé ho podem deixar per al següent, tot depén de la disponibilitat de gent.

Ale que vaja bé la setmana, con Dios……

Anuncis

21 responses to “Proposta cap de setmana

  1. blasquet 28 Setembre 2010 a les 00:15

    JO ESTE NO PUC I CURRE SI VOLEU EL PROXIMQ ES EL 9 DOCTUBRE ENVES D E FER TORRA fem la paelleta i ja esta! vos pareix bona idea??? ja aneu dient algo..

  2. monlleó 28 Setembre 2010 a les 09:27

    jo pense el mateix que alberto millor el 9 doctubre

    jo tinc altra proposta però aquesta es per al dissabte per la nit, com tots sabreu son festes a gandia, propose posarnos la camisa de la penya i sopar per allí, fer un poc de botellonet i a lorquestra. El sopar no es precís a un bar, podem agafar un bocata i menjarnosel allí o anar a les paraetes igual que lany passat que amb 6 ó 7 eurets vam sopar. Que vos pareix?
    Pd: mola molt pujar al saltamontes bufat, pregunteuliu a ferrando, jajaja

  3. Santi 28 Setembre 2010 a les 10:32

    Vividors!! Jo estic conforme, la paella/torrà per al 9 d’octubre..

    El dissabte passat vam estar parlant de este dissabte anar a Gandia i sopoar per allí i quedar-nos a Festes. I vam dir que el 9 d’octubre faríem en la caseta del Charles torrà o paella i després baixaríem a Simat per la vesprada que hi ha prou festa i orquesteta eixe día.

    Va que hi ha que anar organitzant coses que esteu falcats últimament, jeje!

    Adeu

  4. Charles 28 Setembre 2010 a les 17:38

    Monle fill meu, com es nota que no vas vindre a sopar Dissabte. Ho vam comentar Fisent i jo. Anirem a sopar on vam anar l’any passat, q a mi en va molar molt. Després anirem a la fira i pujarem al saltamontes, a la casa del terror, coches de xoque… i al baixar potarem!! Tinc moltes ganes de vore el teu coll com es mereja al pujar al saltamontes!! Q risaaaaa!! Després botelló i de juerga! Tornarem en TAXIS. Les fotod de l’any passat estaven molt xularres!
    En quan a la paelleta o torraeta, el Charles pot sempre (el PAC s’està partint). El Charles també ho ha vist. Jajaja!
    Vinga penya agonilingus!!!

    Pdta: Rogeret, quin dia tornes???

  5. Charles 1 Octubre 2010 a les 16:38

    Ixiu del niu!!! Q encara no ha vingut el fred!!!

  6. flank3r 1 Octubre 2010 a les 17:00

    CArlinflas!! demà te´n puges a les creus?? Vaaaa que Angelita volia anar també.

    Esta nit fem algo??

  7. Charles 1 Octubre 2010 a les 17:19

    Esta nit he quedat en la jefa. Demà no podré pujar a les creus perquè el meu turmell no està en condicions. Hasta el Dilluns m’ha dit el Fisio q no faça res. Dilluns prove a correr 5 minuts!!! Tinc males ganes de posar-me a tope i q el Monleonet vinga a vorem els Dumenges ahí Xeraco! Demà soparem a Gandia. On l’any passat. Vinga genios! Animeuse un poquet maxotes!

  8. monlleó 1 Octubre 2010 a les 19:57

    ieee!!! se mha mort el movil, no em reconeix la targeta, a vore si demà el resucite, mentres si voleu tocarme toqueuli a la meua novia, menos ferrando que no vol que li toque

    al final demà per a anar a Gandia som: Charles, Santi, Roger està gestionant-se, Margalida, Benavent, Rosa, Cristina també està gestionant-se, Stef i jo, si a algú més li interesa que ho diga,
    Alex? fil meu han passat festes i thas amagat baix terra, Josep? en la France? Alberto? Està falcat! Paco? Falcat i mig! Hector? En les creus de camping! Joan? no baixa ni enganyantse! perro!
    ximue? que fas rei? lateua sister ens va dir que baxaves però no menrecorde quin dia pq anava bufat. Vinga animeuse!

  9. Crissy 1 Octubre 2010 a les 22:41

    Crazy bunnies!!

    Monle, gestió feta, demà anire en vosaltres a les festes de Grandia, axina que conteu en mi!Dema li toque a la teua jefa per vore com heu quedat..una altra cosa, com anem?Si anem en cotxe necessite anar en alguna alma caritativa, jeje!Hèctor,Margalida,Clubista,…Qui s’oferixca que m’ho diga per aci i jo demà li toque,ok?Gràcietes!

    PD: Les xiques tb ens possem la camiseta de la penya??

  10. Jandro 1 Octubre 2010 a les 23:00

    yeeeeeeeeeeeee!!! Jo tb anire jefaçoooos!!! Conteu en mi!!

    Monle, no he estat baix terra, vaig estar a Londres el cap d setmana passat i ara he estat entre Valencia i el poble fent cosetes.

    X cert, ja esta clar (alguns ja sabien algo). Soc un nou currante!!! jejeje!! He trobat unes practikes fins cap d’any, aixina q no estare rascant-me les boles fins q me la pire a viure amb els yankees. S’acabat la bona vida i les vacances, xo encara qda este dissabte, i els caps d setmana clar. jejeje!

    Be, dema festorra, xo m’agradaria vore el futbol, q el LIDER juga a les 22h. Estaria d puta mare q el lloc on anem a sopar tinga TV, si no, vull una sol.lucio!!! jejeje!

    Vinga reis i reines, ja qdarem dema definitivament!

  11. paCo 1 Octubre 2010 a les 23:24

    Enhorabona Alex!! Osti un altre currante!! El Paco com està falcat i mig es quedarà a casa “ben calentet” per a acabar de falcar-se la mitat que li falta.

    Ja ens vegem!

    PD: Ara en serio, igual vaig a Gandia, però jo de anar aniré per el meu conter, si vaig duré la camiseta de la penya i us trucaré.

  12. monlleó 2 Octubre 2010 a les 04:55

    ole ole i ole!!! este penya conilllingus va molt!!! son les 5 del matí i ja he tastat les festes de gandia, he anat a la fabrik i hi havia un concert dun grup que ha tocat fito, platero i u2 tota la nit, quin puntaço!!!

    ole ahí demà taula pa deu o dotze!!! soparem a les paraetes de gandia, jo porte la casalla així ens ix més barat que mameu molt cabrons!

    si bebeu i compreu, jo bec whisky, si només en bec jo no en compreu, feu el que cregau, crec q alex i el bena tb en beuen

    mojo picón! mojo picón! la salsa rica canaria se llama mojo picón! (stef)

  13. monlleó 2 Octubre 2010 a les 12:49

    ie bon día, açò pareix el meu twiter personal, ja mhe alçat i millor del que em pensava

    jo hui vaig a posarme la camisa de la penya denguany, en Gandía van tots o quasi tots de punta en blanco, no es veuen quasi camises pero me la sua, hui segons bufa laire fa día de camisa de la penya casalleta canyeta i corretja de batman

    jo propose que passeu per Xeraco sobre les 21:30-22:00 hora zulú, vos vullc!

  14. Charles 2 Octubre 2010 a les 13:44

    Ma tocat el Sucarrat i diu q contem en ell i Damaris.

    Fisent menejat q tens q reservar puesto a Gandiaaaaaaaaaaaa!!!! Ho has menejat tu tot!!! Eres el number one!

  15. monlleó 2 Octubre 2010 a les 15:17

    pero sopem a les paraetes no? més barat i menys mal de cap pq els restaurants i bars estaran a tope i ens arrancaran un ull de la cara

  16. Jandro 2 Octubre 2010 a les 15:43

    jo vull vore el Valenciaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

  17. flank3r 2 Octubre 2010 a les 20:50

    Ieeee el campista ja ha tornat de les CReus, ens vegem a les 21.30, ja he parlat en el Mañano per si fem tard donar cap a Gandia directament i vos truquem.

    aleeee

  18. monlleó 2 Octubre 2010 a les 20:56

    jajaja, pobre alex!!! ho tens malament huí rei, jajaja

    jo tb aniré al mercadona dels sequers, he danar a tavernes també

  19. FRAN 2 Octubre 2010 a les 21:19

    POSEU-SE LA CAMISA DE LA PENYA AGONIL.LINGUS NOVA

  20. blasquet 6 Octubre 2010 a les 14:14

    ei xiquets ningu diiu res d ela torra-paella del dia 9 d´´octubre??!!! hem de comprar divendres xq el dia 9 tanquen..!! aixina que anem q uedant x aci a quina hora qdem el divenres de vesprada xq puga anar tota la gent a comprar!!i despres d e festeta a simat!!

  21. paCo 6 Octubre 2010 a les 15:15

    He creat un post de la torrada/paelles, comenteu-ho per allí.

Deixa un comentari

