Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Halloween…

Xiquets i xiquetes… a la bona petxineta!!!

El pont el tenim ja ací, s´ha comentat de fer torraeta i partidet de futbet… però quin dia?? Dissabte?? Diumenge??

Aneu dient què voleu fer i quin dia per a anar a comprar bé divendres o el dissabte. En quant al partidet, es lliurareu de que vos trenque les cames, m´han dit  que rés d´esport en 2 setmanes mínim per el tema dels ulls. I molt menys acostar-me al foc de la torrà, cedo el testigo a SAnti/Monle/ qui vullga…

Vinga ja aneu dient algo

Anuncis

20 responses to “Halloween…

  1. Santi 27 Octubre 2010 a les 18:58

    Hectoret!! Pájaro, T’has adelantat, ara mateixa anava a escriure un post del pont!!

    Tema de comprar: Jo compraría el dissabte, ja que divendres treballe i no de normal aplegue tard al poble.

    Tema TORRÀ:Jo la faría el diumenge. El dissabte tenim assaig els músics, de matí tots i de vesprada en tinc jo, a més són oblegatòris i no hem puc escapar, així que si la torrà és dissabte no puc acostar-me. Per açò preferisc diumenge. També si la fem diumenge allarguem més el pont i l’omplim més, per a no fer-ho tot el dissabte, podem fer futbet dissabte i soparet reglamentari i diumenge torraeta, campionat de truc i lo que vinga!

    BUeno pues açò es tot, i Hector tranquil que jo i algú més et sustituirem en la torramenta, si és diumenge clar!

    Aneu per l’ombra.

  2. monlleó 27 Octubre 2010 a les 19:24

    jo faria:

    dissabte de matí futbet
    dissabte nit festorra
    diumenge pel día torrà?
    diumenge nit, halloween, + festorra
    dilluns de matí dormir la mona

  3. JOHAN 27 Octubre 2010 a les 21:16

    Jo m’apunte al plannning “Monle”

  4. flank3r 27 Octubre 2010 a les 21:29

    En el plan Monle, falta “Dissabte vesprada”… alguna proposta??

  5. Pumue 28 Octubre 2010 a les 11:57

    Figurinos i figurines, si voleu fer la torraeta el diumenge em sembla bé, però estareu tots morts i ressacosos i això no és plan. Dissabte ens controlem i diumenge a muerte si voleu.
    I si dissabte de matí fem esmorzaret en compte de futbet? Charles no pot i a mi no m’apetix perdre el matí anant a Xeraco i esperant a uns i altres.
    Jo esmorzaria a les 9, faria una quinieleta i després cadascú que faça les seues gestions, que son moltes. Podríem dinar de picnic a la platja. Unes cadiretes, sombrilleta, bocadillet, unes birretes fresquetes i passem la vesprà. La semana passada vaig estar a l’arena amb Blasquet i no sabeu lo que teniu, aci fot un Fred Flintstone que flipes.

    Be, resacosos o no, torraeta diuemenge, però haurem de comprar dissabte per la vesprà.

  6. VICENTE 28 Octubre 2010 a les 13:12

    Jo m’apunte a la torra Diumenje, dissabte de vespra treballe a Silver Club, de nit mos controlem un poc i diumenge la liem. Estic dacord en Ximue d’anar d’esmorsar el dissabte de mati en conter del futbet, axi com de vespra curre i no puc anar a comprar, en l’esmorsar pague el botello i lo de la torra i lo q siga.
    Jo puc torrar diumenje sense problema, tambe crec q saprofita millor el pont axina.
    Lo de anar a la plaja en pla sombrilla i tal..jo curre com he dit, pero magrà.

  7. johan 28 Octubre 2010 a les 22:06

    A mi lo del futbet em molava…però si no pot ser….
    En quant a la festa del dissabte….jo preferiria sortir a muerte mes dissabte…així tenim més dies per recuperar-nos. Jo el dilluns he de nar a fer la visita de rigor al cementeri….

    Bueno nois…neu dient.

  8. blasquet 28 Octubre 2010 a les 22:25

    maxotes jo ixiria el disabte de bo i diumenge mes tranquilet… xq dilluns es tot sants vas al cementiri i damunt jo diumenge no ixire masas fort si isc xq dilluns vullnarmen a cocentaina la fira…!! inga ja dieu algo de la festa x la nit i x esmorzar el disabte de mati q jo mapunte al´´esmorzaret eh!!! jaja

  9. Roger 29 Octubre 2010 a les 12:59

    A mi m’agrada la idea de donar-ho tot el diumenge, torrà i ixir. Però el dissabte haurem de hold our horses, cosa difícil. També podem ixir fort el dissabte i fer la torrà igual el diumenge, com uns homes. Tampoc és una mala forma de passar la ressaca.
    M’apunte el dissabte a la mar! A contar històries i fumar porros. Jo tinc dinar però aniria després.

    Ho parlem demà esmorzant?

  10. VICENTE 29 Octubre 2010 a les 13:36

    Jo macople al planing que vullgau, festa dissabte o diumenje i torra diumenje. Dema esmorsant com be diu Roger saclarix tot.

  11. El Muesquetero 29 Octubre 2010 a les 14:45

    Amiwitos i amiwites! Ja estic baixant! Arreplegaré a Andrew en Campredó i demà vindrà Xavier Arnaiz Guiu. A les 9 en ca Polit. Porteu un euret solt que farem una quinieleta guanyadora. Steven tens unes cadires meues. Qui s’apunta al dinaret a la platgeta? Una pregunta desde la ignorància: Hi haurà ambient Diumenge?

  12. flank3r (proper currela) 29 Octubre 2010 a les 15:13

    Muesquetero tinc una cadira teua blava, si no m´equivoque, ara miraré per on para o si li la vaig donar al drapero jejejeje.
    Demà esmortzar?? jo no crec que hi vaja, després vos cride a vore com quedem per a comprar i tal i tal…

    Ambient Diumenge?? pues vete tu a saber… igual si igual no.

  13. Jandro (modo currela: ON) 29 Octubre 2010 a les 18:45

    Locuelos!! Jo anire dema al poble i dinare a casa, aixina es q no conteu amb mi xa el tema de la platjeta.

    A les 6 juga el Valencia, anem a Venus a vore’l??

    Vinga, ja parlem!

  14. monlleó 29 Octubre 2010 a les 19:18

    per mi festorra dissabte i diumenge, ja ho sabeu, alguns encara ens sentim joves, hi ha gent que ja ha de dosificar les forces, dissabte a les 19:30 al mercadona dels sequers, no passa res si el diumenge anem resacosos a la torrà es lo millor, sino la gent es bufa per la vesprà i per la nit tampoc fem res diumenge pq estan tots rebentats

    dissabte ja he encomanat taula per a 20 a l´etna del grau per fernos unes pizzetes i un vinacho

    DISSABTE A LES 19;30 AL MERCADONA PER COMPRAR BEGUDA DE DISSABTE, DIUMENGE, I LA TORRÀ

  15. Charles 29 Octubre 2010 a les 20:49

    Jandro, demà et truque per anar a Venus a vore el Valencia. Passa a per mi a les 17:30h. Fisent crec q se’n va a l’oceanogràfic. Cuidat mestre!!!

  16. Rouse 29 Octubre 2010 a les 22:49

    Alex i Carlos! Vicent i jo també anem a veure el València però al Mestalla!!!jajaja!

    Ens vegem per la nit, muuuuuuuuuua!!!

  17. Esmuerzaret 30 Octubre 2010 a les 11:14

    Xicuelos i xicueles, a les 20:00, quan s’acabe el VCF-Saragossa en vegem al Mercadona de dalt. Hem de comprar per a esta nit i per a demà (torraeta i nit). Ja tinc els diners del Sucarrat i Santi m’ha dit que li ho pose.
    Sigau puntuals per favor.
    Lo de dinar hui està mal, no fa solet.
    Qui vulga vindre a Venus a veure el futbol, a les 17:30 ens vegem.

    Au vividors, aprofitem el pont!

  18. FranK 30 Octubre 2010 a les 11:47

    Nens! compteu amb mi i amb Carme per als sopars, No compteu amb la torra ni la beguda perqué demà estarem fora. Aneu molt, vos repercutira a la llarga amb arritmies cardiaques, espaiet

    Ja confirmeu Hora per aquesta nit

  19. Charles 1 Novembre 2010 a les 13:15

    Come uno ahora y deja otro para luego, come uno ahora y deja otro para luego.

    Q peliculooooooooooon!!!!!!!!!

  20. flank3r 2 Novembre 2010 a les 11:18

    Lo millor de la peli, la nota que escriu el vejestorio de les ulleretes abans de morir “I´m soRy Abby”… amb això ja no cal més comentaris.

Deixa un comentari

