Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

EIVISSA CAP D’ANY 2010

Xics i xiques parlant en gent sobre el tema de cap d’any, us envie un altra proposta, per a veure que opineu.  La idea es passar el cap d’any a Eivissa, he vist unes ofertes prou econòmiques i açí us deixe l’enllaç per a que opineu.

http://www.logitravel.com/booking/presentacionPrecio.aspx

RESUMINT UN POC

E l preu del viatge serien 190 euros  per persona 380 la parella, agarrariem habitacóns dobles o triples, el viatge inclou el ferry anada i tornada eixida el dia 30 desde Denia fins al 2 de Gener que seria la tornada. Inclou tambè léstancia a l’hotel Marítim ** amb mitja pensió 3 nits.

Información general del Maritimo

El hotel Maritimo se sitúa en el mismo Paseo Marítimo de Figueretas, en primera línea mar, pudiendo así disfrutar de una extraordinaria vista del mar abierto, envueltos en la tranquilidad que les ofrecemos, o de la animada vida de la zona en que se encuentra. Un paseo corto les sitúa en el centro de la ciudad de Ibiza y en el Puerto, zona por excelencia de la vida nocturna de la isla, con multitud de bares y restaurantes. Situado en una zona tranquila, pero con una buena oferta de actividades y posibilidades a cualquier hora del día. El Hotel ha sido renovado durante el invierno de 2003-2004, pudiendo disfrutar nuestros clientes del máximo confort y calidad del servicio.

Servicios que ofrece el Maritimo

  • Servicios del Hotel : Bar-es, Restaurante -s, Terraza Solarium
  • Servicios de Habitación : Balcón, Caja de seguridad, Teléfono de línea directa, Baño
  • Servicios de Bares/Restaurantes : Comedor, snack bar. La media pensión consiste en desayuno y cena tipo buffet.
  • Actividades : Gimnasio, Jacuzzi, Piscina cubierta

Aneu dient alguna cosa

Anuncis

17 responses to “EIVISSA CAP D’ANY 2010

  1. FRAN 1 Novembre 2010 a les 17:28

    Us deixe l’enllaç de la pàgina logitravel i a la part dreta podeu posar el destí i les dades e ixiran hotels i presupostos. Per al qui vulla donar-li una ullada.

    http://www.logitravel.com/

    La pàgina que us havia indicat al post era el presupost final del viatge; que passat una estona caduca i no es pot accedir.

    un abraç

  2. blasquet 4 Novembre 2010 a les 17:39

    ei xiquets ningu diu res de cap d´´any?
    be un altra coseta ja fa 2 setmanetes que ixim de festeta x aci i la veritat q ue la bombo esta prou buida encara que nosaltres ens montem la festa on siga…. pero aquest dissabte dia 6 de novembre ja podriem anarnose´´n de festeta x el grau de gandia no????
    com diiria monle hi ha taula encomanada per a 20 persones a l´´ETNA!!!!! ara en serio el dissabte a les 18 h en el mercadona dels sequers per comprar beguda per al dissabte de nit!!! i a les 22 0 22:30 h seria una bona hora x quedar i sopar a gandia!!

  3. B3NA/EN7 4 Novembre 2010 a les 18:06

    Xicuelosssss, jo lo de cap d’any a Ibiza no ho acabe de vore, fa uns anys vam anar a Mallorca i va quedar clar, que eixes son zones pa anar en estiu, Ibiza en ivern serà tipo Gandia, pero tot es respectable. DEIXEU MÉS PROPOSTES!!! De moment les propostes son:

    Francesc Ruben: Ibiza
    Paula: Madrid
    Sancho: Sofia
    V.Benavent: Peñiscola
    Carlinflas: en casa amb una manteta mirant les campanades amb Ramón García

    … y ahora que hable el pueblo

  4. flank3r(currante oficial) 4 Novembre 2010 a les 19:33

    ALberto, jo dissabte a sopar ok i poc més, ja saps que el Grau no em mola massa.

    Bena, falta la proposta de rebentar-li casa a SAnti, allà en El Oro… i el moro.
    Seria una bona opció i barateta, perque ens estalviem l´allotjament. Només seria pillar el que ens apetixca per a eixa nit, i montar-nos la festa al nostre gust (ens emportem la play 2, el Pro, singstar, baralla de truc i UNO… ) i a liarla. Jo passe de clavar-me en discoteques i polles, que es un agobio monumental i damunt caríssim (vaig escarmentar fa un temps ja).

    Ale ahí queda, això sí, tot depén de si Santi està d´acord, que em sembla que si perque quan ha ixit el tema ho ha comentat.

  5. blasquet 4 Novembre 2010 a les 21:43

    BE HECTORET PUES UNS A SOPAR I PPOCO MAS I ATRES DE FESTETA!!! XO ES Q ANANT A GANDIA TENIM LES DOS OPCIONS XQ DUC DOS SETMANES QUEDANME EN GANES DE FFESTETA I LA BOMBO ESTA BUIDA….ANEU COMENTANT- HO PER ENCOMANAR TAULA EN GANDIA I DISABTE QUI BEGA A LES 18 H EN EL MERCADONA

  6. Charles 4 Novembre 2010 a les 23:48

    Penya moquera! Jo i la meua xiqueta proposem la CAPITAL DEL TÚRIA per a passar una nit de cap d’any espectacular. Q res millor que la teua ciutat. Solet, bon clima, xiques guapes i aseaes… Anar ben elegant en la teua corbata fina i el teu traje a medida.No podem demanar res més. Propose algún lloc on sopar de mesa i mantel en alguna sala, q no em anat mai. I després alguna disco a rebentar de gent, no serà xq no hi han a València. Seria baratet taruguet, a tres quarts de casa. La millor cuitat d’Espanya i no ens adonem q la tenim al costat. Xò bé feu el q vullgueu. Ja sabeu q si decidiu aquesta opció al Charles (en tercera persona) no li costa res buscar ua sala i una disco a un preu ben econòmic.No vaig a posarme a buscar sense saber si aquesta opció entra en una de les vostres intencions. I espere q tingau en conter q el temps es or i sens acaba. Ja està ahí això!!!!

    Ah! Per cert, al ANIVERSARI CHARLES-MONLE-ROGER on voleu q anem??? Benidorm com l’any passat??? TARIFA??? GRANADA??? ASTURIES???

    Vos vull

  7. Muedia Markt 5 Novembre 2010 a les 01:04

    Ja era hora que comentàrem coses de cap d’any. El pobre Frank i el Bustayou s’havien mirat això i ningú deia res. Jo encara que no ho cregau, no havia tingut temps de comentar fins ara.
    A mi em mola l’opció Peñíscola o Pamplona si voleu.
    La opció València està bé però tots no tenim on dormir a VLC i tornar tots bufats a casa a les 7 del matí como que no.
    Anem o anem, serà sempre més car, a no ser que anem a casa Santi o a Pamplona.
    No és que tinga ganes de tirar fitxes per ahi, però si ens clavem en El Oro allí no sé quin ambient hi haurà. Ahi guanya força el tema Saló a València, però ens hem de quedar en un hotelet, opine humilment. I si mirem hotelet en València? Tampoc és cap animalada, un día és un dia i ens ho agafariem amb més ilusió. Sí després et quedes en casa d’este o de l’altre i a l’endemà tot resacós alli tirat. Saló de gala i Hotelet no estaria mal. o Pamplona (amb el fred que farà) o El oro (amb l’ambientasso). Com veieu, jo no ho tinc clar. Aneu dient.

  8. Santi 5 Novembre 2010 a les 12:02

    Yep Pájaros!!!

    Jo en principi no tinc ninguna preferència. Quan més en sigam millor, i no se, intentar algo que acople a la majoría. Les opcions que s’han plantejat estan be. Lo del Oro com vulgau, ja sabeu que tenim la casa, sols sería montar-ho nosaltres. Ambientasso per l’Oro, ja vos dic que en principi poc, a no ser que obriguen el bar i facen algún tipus de festa allí. Però ja sabeu que es pot anar, sería també vore quans en som i intentar programar-ho, també es podríen fer coses per la zona. No se el que vulgau, sería algo diferent i no per açò pitjor.

    Pel que fa a este dissabte, jo preferisc seguir en la tradició de soparet en el poble. No per res, perquè en Gandia si anem tots meu passe be també. Però el que fot prou és la odisea de anar i tornar, que si taxi, que si beus i fins les 8 del matí no pots tornar, etc. Per açò jo personalment preferisc per ací i així cadascú quan vol escampa o es queda. Ja sabeu que jo sempre tinc que tancar on vaja, Gandia o el Poble i no m’importa el lloc, jeje. També comprenc a la gent que està per la zona, que en cap de setmana vulga canviar, però jo que vinc 2 dies no m’importa quedarme pel poble. Bueno ja ho parlem

    Ens vegem este cap de setmana! Que grans sou!!

  9. blasquet 5 Novembre 2010 a les 12:55

    be santiaget, a vorem que ix el dissabte…. podiem quedar x esmorzar dissabte i aclarir-ho!! de totes maneres si no es va a esmorzar ens veiem a les 18 h en el mercadona dels sequers i ja esta! i alli ja ho xarrem i fem el que vullgau!!jo este finde tinc ganes d´´ anar x els pubs i cocoloco….. xo be ja aneu dient algo…

  10. monlleó 5 Novembre 2010 a les 21:03

    Casa de Santi: no per favor
    Eivissa: es per a anar en estiu, en hivern serà molt trist com Mallorca
    Peñíscola: vaig estar fa poc i allí no hi ha res
    València: on dormim? si hi ha hotelet bé, però no serà barat, us ho adelante
    Pamplona: fer turisme per allí, hi haurà moltes coses per a vore, es buscar un lloc on facen un soparet de gala i tots contents
    Per mi Pamplonimue.

    Per cert, este dissabte no mespereu per a sopar, men vaig al grau de festa, no soporte altre dia pel poble i menys tornar a vore el subnormal de segurata aquell. Cuideuse!

  11. 6ko 5 Novembre 2010 a les 23:47

    Jo em quedaré baix d’un pontet….que segur que eixirá baratet…
    Jo no se que faré eixa nit, pensar amb ella m’agobia un ou.

  12. ándres 6 Novembre 2010 a les 11:31

    per mi a cap d’any el que vulgueu!! quan més penya ens posem d’acord millor, a eslovènia l’any passat va estar molt xulo, però erem 6 i haguera molat ser 15 o 20. a vore si ho podem aconseguir!! per cert el finde q ve baixe, m’acabe de comprar els bitllets de tren, a vore si anem a esmorzar dissabte!! a les 10 estaria bé, perquè a les 9 no ve ni cristo. se vechem

  13. blasquet 6 Novembre 2010 a les 12:36

    be xiquets veient el panorama com pinta jo no comprare beguda x a esta nit i si aixo ja men fare cuatre en el bar!! ens veiem x sopar!! ja dieu a l´´ hora que em qdat x sopar ok?? inga dew

  14. VICENTE 6 Novembre 2010 a les 12:45

    Jo me quedat amb les ganes d’esmorsar, no obstant aixo malse ara de dormir. No he gaudit mai d’un cap d’any coniller i enguany sera ell…
    La proposta d’Eivissa opine q sera de les menys econimiques i com altres diuen, es mes per anar en estiu. El Oro de Santi no se on es, se que a la panya no li fa falta massa ambient per a passar una nit inolvidable, magrada la proposta, com tambe magrada Pamplona,Valencia i Peñiscola.

    Esta nit jo no tinc moltes ganes de festa, sopar si, aixi que ja vos telefonare mes tart

  15. VICENTE 6 Novembre 2010 a les 12:47

    Per cert s’ha de canviar l’hora del blog, no m’alsat a la una…

  16. Charles 6 Novembre 2010 a les 16:45

    Com mola el Frank en la capçalera!!! Eixe Podologo!! O Sex…!!!

  17. JOHAN 7 Novembre 2010 a les 11:42

    Hola reis… Veient els comentaris de la gent….supose que nar a casa de Santiagot…no es d les opcions més valorades ….En favor d’aquesta opcció he de dir que comentant amb Laura una miqueta, haviem pensat que si anavaem allí finalment un bon grup, podriem preparar-nos nosaltres activitats…. Fer una “gincama” (o com collons s’escriga) , nar per la montanya fent el capullo…que això ens mola prou tots bufats…només ens fa falta estar tots junts….

    De totes formes l’opcio de pamplona també es del nostre gust…. com ha dit Monle.

    Bueno…ahí queda eso… (no em crucifiqueu per lo de montar-nos una “gimcama”) jejejeje

Deixa un comentari

