Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

La vida ens somriu

i qui diga que no, té ganes de desanimar-vos.

Figurinos i figurines!!!

La penya esmorzadora ha anat este matí a preguntar pel Cap d’Any Anticipat 2010 i bones notícies: ¡10€! Hem mirat tres apartaments a Benidorm, dos de 6 persones i un de 4. Tot val 10€. Està clar que no entra el menjar ni el transport, però haviem pensat trucar al Telepizza i vore el futbol. Està tot pensat. L’any passat va costar 30€, entrava el muenjar i la beguda, però recordeu que era una autèntica castanya (marca la Guitarra) i alguns vau anar a sopar fora del Hotel Fiesta Park.

Seria per al 11-12 de Desembre i celebrariem:

  • Aniversari Muenle-Charles-Roger (Charles ha dit que paga la beguda, ai mare)
  • 11é Aniversari PCL
  • Cap d’any anticipat 2010-2011

No podeu faltar. Podríem mirar d’anar a Terra Muítica durant el dia, però ja sou vells i no sé si aguantaríeu per a la nit. Quina llàstima que s’hajau fet vells tan ràpidament. (Risas)

El link és aquest: http://www.jmapartmentsbenidorm.com/cas/index.php?seccion=imagenes

Esta nit ho parlem, entre crits i cassalles que pagaran Alberto i Angi. També hem fet una quinieleta guanyadora (ja porte dos seguides: una de 10 i una de 11), però la posaré en un altre post, ja que a tothom no li interessa.

Cuideu-se. Sou el millor que té Charles a banda de la seua xicona.

La forma de subjectar el ganivet
La forma en què vam ballar fins les tres de la nit
La forma en què em vau canviar la vida
No, no, això no m’ho podran llevar mai…

 

Anuncis

33 responses to “La vida ens somriu

  1. Charles 13 Novembre 2010 a les 15:57

    Mala caropla tinc!!! Déu com m’he possat!!! jajajajajaja!! Este Ximet està de luxe!!! Es un number one, un ídolo de masses. Està nit a topeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! A rebentar L’estació!!! Q ve el Josepet!!!! Ole ole ole!!! A les 22h allí! Taula pa 25!!!!!

  2. monlleó 13 Novembre 2010 a les 18:01

    vos vullc!!! rebentem benidorm!!!

  3. Joseph 13 Novembre 2010 a les 18:19

    Confirme assistència!!! Puntuals, q a les 10 juga el barça i vull vore’l!

  4. aNa 13 Novembre 2010 a les 19:13

    a mi no mespreu x sopar xq anire xo sols a ferme el cafe q curre a les 6 del mati i vaig x aclarir lo de benidorm… ja que jo eixe finde no crec q puga anar!!!

  5. Jandro 13 Novembre 2010 a les 21:49

    Yeeeee penyorra!!

    Tema noxevieja anticipada em pareix d puta mare xo justet eixe cap d setmana estare a Paris amb Maria, no m jodas!!! Be, al final el q vullga la majoria, xo si pot ser un altre cap d setmana millor!

  6. monlleó 14 Novembre 2010 a les 18:53

    VOLEU QUE HO ADELANTEM AL 27 DE NOVEMBRE? per mi de categoria, està massa llunt el 11 de desembre i així podria vindre més gent, q digueu?

  7. Jandro 14 Novembre 2010 a les 20:22

    I el 4 o el 17 d desembre q?? Ja pareixeria mes noxevieja. No vareu decidir res ahir?? Jo estava a Valencia… Confirme asistencia xa setmana q ve, q estic perdent el ritme entre unes coses i altres i no mola!!! jejeje!!

    Un abraççç!!

  8. blasquet 14 Novembre 2010 a les 21:34

    xiquets jo el dia 27 de novembre curre i no mel podre canviar! el dia 11 de desembre curre xo mel puc canviar i el 4 i el 17 lliure i tambe puc!! xo decidim pronte la data xq e de canviarme turns x poder a nar si curre excepte el dia 27 de nov embre q no podre canviarmel!!
    ja dieu algo

  9. monlleó 15 Novembre 2010 a les 09:41

    el 4 de desembre es el pont i sen puja de preu, el 4 descartat

  10. B3NA/EN7 15 Novembre 2010 a les 11:24

    Jo el 31 no puc, pero si meu canvie pal 32 alomillor podria, pero igual meu canvien que no, axina es q al final no hem canvie encara que alomillor si…

    La parte contratante de la primera parte es la parte contratante de la segunda parte…

    Ja hem dieu algo valents, b7s

  11. Jandro (modo currela: ON) 15 Novembre 2010 a les 11:56

    El dia 17 vos pareix be?? Com estava de preu Monle?? Vinga, q al final ho traurem! jejeje!

    PD: Este Felenguer va molt a la superlliga!!

  12. Monlleó 15 Novembre 2010 a les 13:13

    anem a vore, el problema es que es feia massa tard i la idea era avançarho no retrasaro, a més el dia 17 es divendres, la pregunta lhe feta per al dia 27 de novembre i au

  13. Jandro (modo currela: ON) 15 Novembre 2010 a les 13:51

    Be, al final es el q vullga la majoria o quan mes gent puga. Personalment em fa molta il.lusio anar xq ja no vaig poder l’any passat i si damunt va a celebrar-se tot el q comenta Jims pues encara em fa mes.

    jo no podre anar ni el cap d setmana del 10-12 desembre (estare a Paris) ni el cap de setmana del 27 de novembre xq he d’anar a Madrid a fer-me el visat xa EEUU.

    Com he dit abans, q es faja quan mes gent puga i mes economic siga xq al pont supose q estara car.

    Aleee, a passar-ho be

  14. Rafa 15 Novembre 2010 a les 14:56

    Jugons!!! Si poguera ser el cap d’any anticipat despres del dia 17 a mi em faria molta ilusio vorevos a tots!

  15. blasquet 15 Novembre 2010 a les 20:26

    ei benavent ho dire mes claret el meu horari setmana si setmana no de dilluns a diumenge esta estic de festa i terre igual!!
    LA RESTA DE LA CUADRILLA TENIA TREBALLS EN HORARIS NORMALS I ELS UNICS QUE NO CURREN ELS CAPS DE SETMANA SOM TERRE I JO I ENS AGRADARIA ANAR…..
    RAFA DIU Q A PARTIR DEL DIA 17…
    AIIXNA QUE EL DISSABTE 18 DE DESEMBRE PODRIEM ELS DOS (TERRE I JO) QUE CURREM ELS CAPS DE SETMANA I RAFA TB I LA RESTA QUE JO SAPIGA NO CURREU ENCA NO?? O M´´ENGANYE!!
    BE AIXO JA ESTA DIT I X CERT MONLE EL 18 ES DISSABTE I LES OFERTES D´´ HOTELS AVLEN EL MATEIX PREU QUE QUALSEVOL CAP DE SETMANA XQ BENA I JO ANAREM A LAGENCIA DE VIATGES A VOREU DIVENDRES DE MATI!!

  16. flank3r 15 Novembre 2010 a les 21:56

    Ie per mi quan vullgau, les dates que a més gent li vinga bé, pues eixes.

    au

  17. FRAN 16 Novembre 2010 a les 00:20

    Ie Alberto que jo curre tots els dissabtes i diumenges!!

  18. monlleó 16 Novembre 2010 a les 07:56

    no passa res tio, si vas a posarte aixina pues el 18, mando i ordeno.
    Les majúscules i les exclamacions denoten crits i exaltació per lo tant no em pareix correcta la manera de comunicarte que tens, al mateix temps que no em pareix correcte que tires a la cara que molta gent no tenim feina i que ens tindria igual un día o un altre, encara que si treballarem tampoc ho fariem en cap de setmana per lo que estem en les mateixes.
    I ja sé que el 18 es dissabte i es igual de barat el problema era el cap de setmana del pont.
    Propose ja que tots podem anar el 18, però abans la gent que estem per ací ferne un a Valencia o una cosa deixes de festa per variar un poc la rutina.

  19. blasquet 16 Novembre 2010 a les 09:18

    ei monle no em pose de ninguna manera i lo de les majuscules ha sigut xq s´ha posat sense voler… i lo de treballar no em referia als q esteu al paro sino a que son feines en un horari “normal” no com terre i jo…. i fran tio en tu no havia caigut xo bueno tu curres en el teu negoci propi a portes tancades i no cara el public obris els findes x aixo no havia pensat en tu els findes….
    xo si la majoria vol un altra data lágafeu i ja esta, xo jo i un altre no crec q pogam anar val?
    i x cert monle ja q no tens feina el mati q vullges em peges un toc i fem una frontona…

  20. Exclamacions ne possem tots, tio!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 16 Novembre 2010 a les 09:52

    llig tots els cometaris en tots hi han exclamacions!jajajajajajajjajajajajjaja….! i sense majúscules les exclamacions q denoten? també cris i exaltació? cada u te una manera d’escriure, i per escrit mai se sap com estas parlant, si enfadat, partinte el cul, super content…!

  21. Jandro (modo currela: ON) 16 Novembre 2010 a les 16:21

    La gent q no ha dit res es xq li van be tots els dies???

  22. Paco 16 Novembre 2010 a les 20:27

    A mi el cap de setmana del 11 i 12 em ve fatal (vaja, que no puc), així que vegent les opcions, crec que la millor es 18-19.

  23. Charles 16 Novembre 2010 a les 20:54

    Encara q a algú no li faça gracia, tranquils q tot ixirà bé. No ens enfadem. Haurà sigut un mal entes.

    Aquest Dissabte quedem per a esmorzar a les 9.30h a ca POLIT, després farem quinieleta i passarem per Simeon per a canviar-ho per al DISSABTE 18 de Desembre. Qui no baixe no tindrà vot, en cas de q puje el preu.

    En la quiniela em acertat 11. L’encert dels 11 a sigut a la primera columna. A la segon 8, a la tercera (q es la q vaig fer jo) 9 y a la quarta 2 (crec q la va fer tito Andrés). A la de dobles em acertat 8. En 11 encerts el donen 0 euros. Aquesta semana era molt fàcil. Sort per a la pròxima penya conillera!!!

    Sort molt grans. Espere q ningú s’ofenga, i si es el cas q em perdone.

    Jo vos vull més q Monleón.

  24. blasquet 16 Novembre 2010 a les 21:47

    el tio albertet a les 0939 h estara en ca polit i de paso qui baixe i encara no haja vist el piset que puje i el veu ok?? inga fins dissabte

  25. ximo 17 Novembre 2010 a les 00:10

    A veure xicuelos, després de només dos dies de feina, ja em ve mal tot. El 17 tinc sopar pagat de Gamesa (a Nadals tinc un munt de sopars d’estos), i van unes tiarrones que pa qué. L’any passat m’ho vaig passar bestial tirant fitxes, però supose que primer és la Penya Agoni-Lingus. L’11 en teoria tampoc podia pensant-ho bé, Santi Benavent (el mazas) havia de pujar a Pamplona. Si voleu ho deixem per al 18 que ningú s’ha queixat de moment, el que no sé és si val el mateix preu, jo diria que no, però en fi, serem més gent. Paco, gràcies per canviar el tema (del Blog), l’altre donava pena ja.
    Este dissabte seré un fixe a l’esmorzar. Porte 3 quinieles seguides encertant 10 u 11.

  26. ximo 17 Novembre 2010 a les 00:25

    Galera! Acabe de vore el missatge que m’havies deixat en la capçalera…que màquina eres.

  27. monlleó 17 Novembre 2010 a les 09:33

    a vore per al graciós anònim
    TU SUBNORMAL VEGES A VORE QUE DENOTEN LE MEUES MAJÚSCULES GILIPOLLAS, SI ACABA UNA FRASE EN MINÚSCULA I COMENÇA UNA EN MAJÚSCULA EN ALTRE PÀRRAF ESTÁ CLAR QUE EL TIO ESTÀ CABREJAT I CRIDANT, HO TENS CLAR? NO EM TOQUES ELS COLLONS, I BURLES POQUES. ARA VEGES SI EM NOTES TRANQUIL O EXALTAT IDIOTA.

  28. monlleó 17 Novembre 2010 a les 09:40

    per cert ho deixem per al 18 que tots podem, encara que abans per què no anem un dia a València de festa per a anar calfant com en els vells temps? Dissabte 9:30 esmorzar.

  29. Esmueralda 17 Novembre 2010 a les 11:32

    A banda de que a Monle no li molen els anònims, té raó en el que diu, en lo de IDIOTA vull dir. (Risas)
    A Internet l’ús de les majúscules significa que estàs exaltat o enfadat.
    O que tens un teclat marca “Blasquet Corporation”.

    En alemà Ich habe durst vol dir Tinc sed. Si Fred Flintstone era Pere Picapedra, vol dir que Fred Durst és Pere Sed. (Más risas)

  30. Jandro (modo currela: ON) 17 Novembre 2010 a les 14:48

    (risas)

  31. flank3r 17 Novembre 2010 a les 18:17

    Reitere, reserveu-ho per a quan vos isca dels collons, jo en principi no tinc problema (salvo que aneu entre setmana).

    Monle, tranquil tio no et rebotes, ja pareixes jo quan em toqueu les “birles”.
    Fichimue, “van unes tiarrones increibles”… però tu no tens nóvieta????? Segur que ella no llig el blog si no em sembla que passaves “la hand per la wall” una temporadeta…

    Qué bonico és currar!!!!

  32. blasquet 17 Novembre 2010 a les 23:13

    ye maxotes tots estos cabrejos x les meues majuscules..?? jajaja
    relajeuse homens o dones que a partir d´ara vaig a repasar el que escric abans de enviar-ho… asteu bonicos q perc jo temps ne el joc q done… jajaja
    ens veiem a ca polit a les 0930 h!!!

  33. Jandro (modo currela: ON) 18 Novembre 2010 a les 09:31

    xicuelos! Jo no podre anar a esmorçar, q el divendres tinc sopar d’empresa. D totes formes ja he dit quan no puc (caps d setmana 26-27 novembre i 10-11 de gener). Si no pot ser, feu el q millor cregau i mes gent puga.

    Ens veiem mes tard per a vore com perd el Valencia??? Ja anireu diguent!!

    Un abraç!!

Deixa un comentari

