Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Cap d’any anticipat 2010-2011. 2on Intent.

Perculerets! Ja està solucionat!

La penya esmorzadora ha anar este matí a Simeon per canviar la data de la reserva perquè pogam anar la major gent possible al cap d’any anticipat 2010-2011. (On també celebrarem moltes més coses).

Anirem la nit del 18 al 19. Vos explique i després critiqueu tot el que vulgau.

Copie i pegue:

APARTAMENTOS JM LA CALA, BENIDORM, ZONA DELA CALA DE FINESTRAT

  • Entrada 18-12-10
  • Salida 19-12-10
  • Reserva de 2 apartamentos para 6 personas.
  • Reserva de 1 apartamento para 4 personas.

TOTAL 12+4: 16 personas (podem ser més)

PRECIO TOTAL 3 APARTAMENTOS: 194 € (IVA INCLÒS)

DEPÓSITO: 50€ DE FIANZA A APAGAR EN RECEPCIÓN  POR PERSONA

¿Què signifiquen estos números i eixes lletres que intenten formar paraules i oracions? Significa que Charles vos enviarà un correu amb el Nº de compte (per no publicar-lo al BLOG) i ingressareu 15€. ¿Perquè 15€? ¡Ja ens estant timant! ¡Ho han pujat! ¡Este Ximet vol fer-se camisetes i vendre-les per Pamplona a 20€! No xiquets, posarem 15€ així amb el que sobra comprarem papetes, cacau i olives per a la nit del dissabte sopar trucant al Telepizza i vore el futbol en l’apartament d’algú.  Igual comprem gots de plàstic perquè hi haurà 16 coberts justos i potser en som més de 16, ojalà. ¿Què és això dels 50€? ¡Jo no pague 50€! ¡Jo estic molt loco i a mi no m’enganyeu! No xiquets, eixos 50€ els pagarà CADASCÚ a recepció del Aparthotel al entrar i li’ls tornaran quan marxem. Ja som majorets i no anem a trencar res. Si anem al apartament d’algú a beure allí o el que siga, tots som responsables del que es trenque, així que comporteu-se com vosaltres sabeu. És possible que el diumenge a les 12 del migdia hajam d’estar tots fora.

Teniu TOTA la setmana per fer l’ingrés. El dissabte que ve, Carlos anirà a pagar-ho. Vos donem totes les facilitats del món, no comenceu a donar-li chavos i monedes a Charles ni a dir “posa-m’ho tu”, perquè això son tot marejos i carregueu al Charles de LES VOSTRES RESPONSABILITATS.

Crec que està bastant bé.  Vinga que anem a passar-ho de categoria.

Carlos vos vol més que Monleón.

  • PD: Carlos, ENVIA EL MAIL AMB EL COMPTE.
  • PD2. Hem fet una quinieleta Santi, Charles, Blasquet, Joan, Àlex, Vicent Grau d’España, Monle i Ximet.

 

Anuncis

61 responses to “Cap d’any anticipat 2010-2011. 2on Intent.

  1. monlleó 21 Novembre 2010 a les 05:52

    de puta mare!!!! qui puga que sapegue a la meua roda!!! i de paraula aneu tots, no apte per a mitges tintes…

  2. rafa 21 Novembre 2010 a les 15:16

    Amics i companys!!!! Jo no hi podre ser enguany al aniversari…”Quin tirat!!” pero crec que torne el dia 20 i de totes formes no puc arribar i llargarmela, les femelles de la meua familia me la tallarien… Bo coleguis, a disfrutar!!!!

  3. undress 23 Novembre 2010 a les 14:11

    figurinos!! jo ho hi podré ser… ohhhhh aquell cap de setmana tinc MEGA-FESTA DESFASE a Vilanova i la Geltrú. Que s’ho passeu mb!! i pengeu fotos

  4. monlleó 23 Novembre 2010 a les 21:41

    ara falta vore que es per al tito andrés una megafesta, jajaja, menjar pipes al banquet de la plaça? jajaja, com men passe, però era precís, ho senc andrés

    VICENTE GRAU, TOCAM QUE NO TINC EL TEU NUMERO PER A ACLARIR LO DEL DIJOUS, moriuse de enveja els que no veniu, jajaja, recordando viejos tiempos, anem a ferho tot pols i a les 7 en peu, ai mare, em posaré les ulleres de sol al curset per a que no vegen que estic dormint

  5. Charles 23 Novembre 2010 a les 22:49

    Penya moquera, el número de compte ja vol he enviat. Envieu la pasta o Dissabte de matí també podeu vindre a donar-la en mà a l’esmorzaret. Farem quinieleta i anirem a pagar a Simeon. Vinga.
    També tenim q començar a mirar lo de Noxevieja.

    Pdta: Podriem fer una sudadera q posara Penya Agonilingus.

  6. Santi 25 Novembre 2010 a les 11:41

    Ei penya! Com esteu? Jo per ací la muntanya.
    Jo no podré anar a lo de Benidorm, ja que m’han confirmat que tinc un concert just eixe dia. 😦 . Si hi haguera algun canvi i puc anar ja vos ho diria.
    Ens vegem el cap de setmana. Adeu

  7. Charles 25 Novembre 2010 a les 13:18

    Ja ho tenim clar.

    Presents a Benidorm: 16 persones
    Alex, Vicente, Ximo, Joan, Hector, Alberto, Terre, Fisent, Roger, Charles, David, Sancho, Sisco, Monle, Fran, Josep, Paco.

    No venen a Benidorm: 4 persones
    Santi, Andres, Rafa, Vicente.

    Si m’he deixat algú q em perdone. Demà per la tarda surtirà la llista de MOROSOS. Vinga!

  8. Charles 25 Novembre 2010 a les 13:19

    Vicente (Grau) no pot vindre.

  9. dpons 25 Novembre 2010 a les 14:27

    Ie, jo no he confirmat que vaja!! Per a mí és impossible!! Sols estaré al pont per València i, amb moltíssimes ganes de vore-vos, si se’n aneu, no podré ixir. També tinc ganes de vore a la familia… i els dies de pont serà per a descansar!!! Impossible! Passeu-ho bé!

  10. ximo 25 Novembre 2010 a les 15:15

    Charles ja t’he enviat els diners. Has posat a Vicente en dos llistes.
    Au perculerets.

  11. ándres 25 Novembre 2010 a les 16:07

    que enveja q em feu cabrons. 16 conills a benidorm!! no l’esclafiu que després venen el madrilenyos, alemanys, etc. a disfrutar de l’estiu…

  12. Joseph 25 Novembre 2010 a les 17:07

    Carlitos, dema anire jo a pagar. Divendres es el dia q millor em ve, tinc de 10 a 13 lliure… Falten molts per pagar? Espere no ser l’ultim,jeje

  13. Charles 25 Novembre 2010 a les 18:20

    Llista actualitzada.

    VENEN 15 CONILLS: Alex, Ximo, Joan, Hector, Alberto, Terre, Fisent, Roger, Charles, Sancho, Sisco, Monle, Fran, Josep, Paco.

    NO VENEN 5 CONILLS: Santi, Andres, Rafa, Vicente, David.

    Tranqui Joe. Encara falten molts per pagar o millor dit sols a pagat tito Alex. De totes formes qui no ha pagat supose q es xq baixarà Dissabte a esmorzar a les 9.30h en ca Polit. Vinga. Vaig a duxarme q men vaig a Valencia de festeta.

  14. Sanchoikov 26 Novembre 2010 a les 10:42

    Ie ministre! Sé q tens ganes que vaja però no podré anar. Encara estaré per Sofia. Que s’ho passeu bé!

  15. Charles 26 Novembre 2010 a les 15:20

    Llista actualitzada.

    VENEN 14 CONILLS: Alex, Ximo, Joan, Hector, Alberto, Terre, Fisent, Roger, Charles, Sisco, Monle, Fran, Josep, Paco.

    NO VENEN 6 CONILLS: Santi, Andres, Rafa, Vicente, David, Sancho.

    Fins demà!!!!

  16. Joseph 26 Novembre 2010 a les 16:05

    Ja està pagat!! Ací la gent va caiguent…
    Espere q no fallen més. Serà un gran dia, tinc males ganes de bufar-me!
    PD: Rafel fes per vindre que no ens veurem!!!

  17. flank3r 26 Novembre 2010 a les 16:44

    Mañano vividor-festero universitari, transferència feta.

    Què bò és acabar de treballar a les 15.00 el divendres jejejee

  18. Jandro (modo currela: ON) 26 Novembre 2010 a les 17:09

    Jefaços, passeu-ho be este cap d setmana q jo no estaré pel poble. Me’n vaig amb la jefa a patir fred pel poble dels seus uelos (per Cuenca), i despres a la capi (Madriz) a fer-me el visat per a pegar a fugir d’aci.
    De totes maneres, jo ja he cumplit amb els tramits “nochevieja anticipada” aixina es q tanqueu-ho tot q anem a rebentar-ho tot x alli!! Joseph, cabro, q car eres d vore!! jeje!! Per cert Charles, si fa falta la fiança abans d’anar dis-ho i el faig una transferencia.

    Pd: Divendres de vesprada i treballant… tb es bonico. (risas) (pringaaaaaaaaaooo!!!)

  19. Charles 27 Novembre 2010 a les 11:29

    Penya moquera! Els q han anat a esmorzar hui, han anat a pagar a Simeon, han decidit posar els diners de la gent q faltava i fer la reserva. Ja està tot pagat. Això ja està ahí! Mala borraxera! M’agrada vore a la gent ilusionà! En feu molt feliç! Ens vegem el dia 18 de Desembre! Cuideuse! Ah! Per cert, ixiu en un fichero de morosos.

    LLISTA DE MOROSOS: Joan, Sisco, Fran, Paco, Monle.

    Han amuequinat: Alex, Josep, Ximo, Charles, Roger, Fisent, Terre, Alberto, Hector.

  20. johan 27 Novembre 2010 a les 14:50

    Jo he fet una transferencia el divendres…..
    ja veureas com surtire coma pagat el dilluns Charles,bandido…..!!!!
    El que passa es que treballe matí i tarda i no puc fer el que vullga com vosaltrres vivivdors…..a més jo tinc que fer evaluacions, informes i PI’s

    Aneu per l’ombra

  21. Amuore 15 Desembre 2010 a les 09:43

    Mireu que televisen dissabte:
    Real Sociedad – Valencia La Sexta / Autonómicas 22:00

    Quedem en el meu aparthotel (carita sonriente) a les 21:30 i encomanem unes pizzes.
    Ole, ole i ole!

  22. Jandro (modo currela: ON) 15 Desembre 2010 a les 10:05

    Di que si Jims!!!! jajaja!!

  23. Charles 15 Desembre 2010 a les 10:10

    Farem una porra!!! Jejeje!

  24. flank3r 15 Desembre 2010 a les 15:31

    Futbol???… Valencia CF???…. chuletas???…..cap d´any anticipat tapaets en caseta?? aneu a fer la mà!
    Anem a Benidorm a vore el futbol?? en comptes de sopar per ahí i fer-nos unes birretes per calentar la panxorra aneu a vore eixos mediocres del VCF…

    ANDA YA!!

  25. Ximicue 15 Desembre 2010 a les 18:34

    Steven! Q bon polític faries xe. Estem pobrets, amb la pizzeta i unes birretes en posaríem a tono i després ja pots liarla tot el q vulgues. Et recorde q l’anterior vegada estava tot inclòs i q si esta vegada en som tants és xq val 10€. Lo millor és q està al meu nom i fins q jo no arribe no entra ningú. Jajaja! Quin festival pense pegar-me el dia abans i dexar-vos tirats. L’altra vegada q anem a esmorzar qdeu-se en casa també. Amb mi venen Bena, Johan i Charles. Encara en cap un en lo Matismòbil 3. Qui serà?

  26. Jandro (modo currela: ON) 15 Desembre 2010 a les 18:43

    Jiiiiims!! Jo puc anar amb tu?????
    Let me know!!

    PD: La festa tb m la pegue jo el divendres maxoteeee!! jejejejeje!! A sacoooooo!!

  27. flank3r 15 Desembre 2010 a les 19:09

    Aneu i giteusse… si ho arribe a saber aniria la “bienpagà” a Benidorm.
    MAtismobil 3??? pasando del tema… quan arribe ja mos vorem aixina podré llargàr-me-la quan em done la gana (veient com veig el panorama serà aviat).

    ALe

  28. blasquet 15 Desembre 2010 a les 19:09

    pues ximarro a mi em te igual agafar cotxe o no?? de totes maneres la gasolina y autopista es pagara entre tots els q van al cotxe i ja esta..! xo deuriem quedar els q pugam el dissabte de mati x esmorzar i a clarrir coses… digue algo els q no teniu sopar d emepresa.. jo al tindre dinar d e empresa divendres puc anara esmorzar!!

  29. Jandro (modo currela: ON) 15 Desembre 2010 a les 19:20

    Ye, no se quin problema teniu quan tots els dies que anem a l’estacio hi ha futbol a la tele. Qui no el vullga vore que no el mire, no passa res, sopem tots junts com un altre dia de festa. Despres de sopar, ens fem un parell d cubates alli, si no voleu pelarvos d fred, o peguem a fugir i fem poala per ahi. No veig el problema. O es q tenim q anar d sopar x ahi xa q mole mes?? L’altre dia vam fer l’aniversare dels tres festeros a casa de Roger i ningu no es va qdar en casa pensant q seria una autentica basura x no estar a un bar. Ja q tenim pisets ens montem alli el sopar, o si veiem q no cabem, ja buscarem solucions, no?

  30. blasquet 15 Desembre 2010 a les 19:38

    ye xiquets hector te rao maxotes nem a un bar i sopem que es una vegada a l´any i no ens qdem al apartahotel morint-nos d´asco…q es com un dissabte qualsevol xo no sopem en el poble sino a un bar de benidorm…!!!xq x quedarme a un pis hem quede a casa….xq no hem digau que no teniu 15-20€ x sopar? d e totes maneres una vegada alli si algu s´apunta jo aniria a un baret id espre botello que es lo que toca!!

  31. Muèdula 15 Desembre 2010 a les 20:05

    No podia faltar el lio abans d’anar. Si fora el Barça-Madrid ningú diria res. Alex té tota la raó, en la meua opinió. A l’estació ha estat sempre el futbol quan han jugat VCF inclòs i ens ho hem passat de puta mare. Què és penseu? Que anem a estar alli com a zombies mirant la Real Societat? Pues clar que no. Estarem a lo que estem, a que Alberto no es menge la nostra pizza. Ara, el pessimisme gratuït i el “tot serà una merda” a la mínima que no falte, faltaria més. Ens hem de gastar 30€ per a que el sopar siga millor. I la poalà al carrer gelats, clar, amb uns apartaments tot guapos i còmodes que tenim on podem estar xarrant. Algú ha dit que no volgam anar després de festival? Jo crec que no.
    A banda, SOLS ho he comentat, com sempre FAREM EL QUE VULGA LA MAJORIA. Ho xarrem allí i ja està. L’any passat se n’anareu 4 locos a dinar abans que ningú i ningú va dir res.
    He dit lo del cotxe perquè no paguem gasolina i ens estalviem un diners, ja sé que no és un superdeportiu però és gratis i va i torna al llocs.

  32. blasquet 15 Desembre 2010 a les 21:01

    ximet jo vaiga pasarmeu be i d elios abns d´anar res xo puc dir la meua opinio igual q tu i tots no??
    i a mi em dona igual q siga barça, madrid,etc… no em fa el futbol… xo pase de estar fent-nos pizzes en un forn a torns… xo bueno fem el que diu la majoria i tranquilitzat una miqueta en aixo de 4 locos xq jo era un d´ells i no erem 4 sino 3 aixina q relaxat una miqueta i aprofitarem prou el viatget!!
    i lo de despres anar de festa vejes q si ens la montarem que anem x a aixo( jo x nara vore un partidet x la tv en un apartahotel no haguera anat i si fora aixina me ná nava topt loco x ahi d e festa en qui fora q ue ja em coneixeu!!jajaja!
    x cert!! tranquils q

  33. monlleó 15 Desembre 2010 a les 21:03

    jo ho veig així:
    des dun primer moment el plà estava clar, birres per la vesprada i per la nit sopar pizza+lambrusco (q es el q sha fet moltes vegades a valencia) i mirar el futbol (lany passat tb vam vore futbol), després musiqueta i beure un poc allí 2-3 cubates(no a bufarse com uns gossos) per a després anar a bon horeta als pubs i fermon 4 ballant de guai
    sopar:
    em mola lo de sopar per ahí però no tenim on deixar les bosses amb beguda i no mapetix gelarme com lany passat
    la penya:
    els q teniu sopar el divendres més vos val rendir el dissabte, passe dapalancats, ja sabeu com em pose…
    coxe:
    gastos compartits salvo matismobil, si algú em fera el favor de transportarme li ho agrairia ja que no sé com tindré el peu per a xafar el fré i no es plan
    no es baralleu, vos vullc i anem a passarmou de puta mare!!! amen

  34. blasquet 15 Desembre 2010 a les 21:03

    ximet jo vaiga pasarmeu be i d elios abns d´anar res xo puc dir la meua opinio igual q tu i tots no??
    i a mi em dona igual q siga barça, madrid,etc… no em fa el futbol… xo pase de estar fent-nos pizzes en un forn a torns… xo bueno fem el que diu la majoria i tranquilitzat una miqueta en aixo de 4 locos xq jo era un d´ells i no erem 4 sino 3 aixina q relaxat una miqueta i aprofitarem prou el viatget!!
    i lo de despres anar de festa vejes q si ens la montarem que anem x a aixo( jo x nara vore un partidet x la tv en un apartahotel no haguera anat i si fora aixina me ná nava topt loco x ahi d e festa en qui fora q ue ja em coneixeu!!jajaja!
    penya relajeuse i preneuse la via en filosofia home!! ximito tranquilitzat rei!!jaja aixina q tranquils q ue tot ixira be xe!!!

  35. flank3r 15 Desembre 2010 a les 21:25

    Weno ara vos diré un parell de coses:
    1er lo “d´estar mirant el futbol tranquilament mentres sopem”… mira si em veig el tos maxotes. Que ja vegérem com el miraveu amb “tranquilitat” en l´aniversari de Monle/Roger/CArlitos, abans de sopar allí tots encantats cara el caixó i quan acabàrem de sopar (alguns mentre sopaven i tot) cara la caixa tonta per a vore com al Valencia li feien un “atraco a mano armada”.
    2on efectivament com diu Monle, en el pissimue de Valencia (aquellos maravillosos años) era Lambrusco i kebab/pizzes/ lo que fora… i que jo recorde poques voltes es veia futbol perque la penya no està a lo que està, i quan sopem a l´estació jo passe prou del futbol ENCARA QUE JUGUE EL BARÇA, sí, soc un xaquetero i tal i tal… ja em conec eixa cantinela i me la sua, perque el futbol a mi no em dona de menjar ni a vosatros tampoc, lo únic que pot passar es que es cabregeu si perd, ara si no ho voleu vore encara amb 25-26 anys a les costelles es perque no hi ha més cego que el que no vol vore.
    3er si havia proposat lo de fer unes birres abans era per el caxondeo, ja que l´aniversari es celebra una volta a l´any en els amics i més enguany que en som un fum; Alguna que altra volta en Valencia haviem anat abans al bar dels quintos i sempre la liavem prou eixa nit. Però no és algo impepinable, només era una proposta, si no voleu no, tampoc passa rés (quasi millor per la rasca que fa estos dies, no és plan de beure al carrer).

    I ara, lo de la música com voleu posarla? algú s´emporta un 2.1 i un portàtil o mp3?? qui??

    Monle si vols en mi te´n pots vindre, que quasi segur que pille el cotxe com he dit en el comentari d´abans.

    PD: Ximet si que faré bon polític si, sobretot perque eixos desgraciats diuen les veritats ben claretes… i això vos pica, però pense seguir fent-ho perque és la meua forma de ser i ningú va a cambiar-me ara, i ara voteu el que vos ixca de la punta del Nacho.

  36. Ximo 15 Desembre 2010 a les 21:43

    Llegint-vos no val la pena escriure res. El dissabte tranquil·lament ho parlem i au perquè…

    Quedem a les 16:00 al Mercadona. Adeu.

  37. Joseph 15 Desembre 2010 a les 22:37

    Com està el tema…
    No és tan difícil. Crec q hi temps i opcions per a tots.

    Tema quedar per a comprar. Per mi de categoria, pero a les 15.30 millor q després la gent, sense saber ningú pq arriba tard…
    Birres. Jo ho veig bé lo q diu Hector, tenim la vespradeta per fer unes birres i passejaar per Benidorm, vore si hi ha ambient i pillar descuentos o “flyers” (com s’escriu, no soc expert en la nit…) per a la nit.
    Futbol. Jo soc partidari de q es pose la tele i q cadascú faça el q crega, qui vullga vore-ho, a ello, qui no, lambrusquet o lo q siga. Després o durante, o quan siga unes copetes en el pis als pubs, pero beure al carrer, il fait très froid!!!!!!
    Birres + futbol. Es la opció més bona per vore el barça (juga a les 20.00) pero tampoc es imprescindible, serà un 2 fixe, jjeje.
    Sopar. Lo de les pizzes casa terradella, espere q no!!! Jo soc més partidari de currar-nos un soparet, de picoteo i podem fer com montaditos en llomello i formatge, o lo q es pense. Propose q cadascú pense alguns plats de picà i q després fem un menú, i en mercadona anem a comprar sobre una llista feta, ufff es molt demanar… Crec q en eixe pis hi ha cuina, no Carlitos? o estic inventat. Ademés hi ha 2 pisos=2 cuines, 2 forns… podrem avançar prou.

    I si ara propose un partidet de futebol per al dissabte de mati, serà massa???

    Ale, ja he escrit prou.

    PD: Penseu un menú!!!
    PD2: Hi haurà xupitets de la capi?? Ay mare, jo no estic pa estos trotes!! Com molarà!!

  38. blasquet 15 Desembre 2010 a les 22:45

    josep jo al futbet no anire q ue s ino no rendire x la nitd efesta!!
    jo si podem sopar tots i calentet si en s quedem als pisets val i alli ja es parlaran les opcions!!
    inga fins dissabte!! si algu va a esmorzar disabte d e mati que ho diga i sino ens veiem a les 16h!!xo s igau puntuals(se que soc el mes tardon)jajaja

  39. monlleó 15 Desembre 2010 a les 22:50

    jajaja, qui ha dit lo de ferse les pizzes? alberto? jajaja, i josep sho creu, calla calla, telepizza i a volar, mira que vos agrà patir…
    ok hector, gràcies compte amb tú
    ok ximue 15:30-16:00 al mercadona dels sequers, si poden portarme bé, sino marreplegueu en les ximueneies de xeraco
    vote a favor de volteta per la vesprà i birres
    hector relajat un poquet que tancens amb un misto collons q ningú tha dit res xe
    estic poc avorrit, encara no es dissabte? per cert ja camine prou bé, haveu vist els zombis de la serie The Walking Dead? pues igual

  40. Benavent 15 Desembre 2010 a les 23:52

    Programa proposat pel Benas terror de las nenas:

    Vesprada: Birres i flyers descuento
    Sopar: cridem al Telepizza i no mos calfem el cap, lo important es estar tots juntets
    Botelló: Al apartament q fa molt de fred (ja vam patir prou lany passat) i amés podem trucar, uno, cantar, botar, contar xistes…
    Festa: uns taxis i a la disco

  41. blasquet 16 Desembre 2010 a les 09:01

    xiquets jo pensava q ue la idea era fer les pizzes xo si son comprades al telepizza ja canvia la cosa…!!!ale dissabte a rebentar benidorm!!!

  42. Jandro (modo currela: ON) 16 Desembre 2010 a les 09:18

    Jo m’apunte a la proposta Josep/Benavent, q per una altra part, era la obvia per molt q parlarem d vore el futbol. Ja sabem q no ens donara d menjar, ni muxo menos, xo d’ahi a questionar els gusts d’uns i d’altres ja es xa cagar-se… Xo bueno.
    Alberto, trankil q ho reventarem tot iwalment!! El tema d les pizzes es xq es va comentar fa ja uns dies, x part d Monle crec, lo d Telepizza i sopar als pisos, prou comprensible, ja que els hem alquilat i no vec el problema d fer-nos un soparot d nadal alli amb tot el fuet i formatge q vullgau!! I lambrusquets, i les birres d’abans, etc etc. Un altre tema es q arribem alli i no pugam sopar tots junts xq no hi ha lloc. Pues ahi buscariem alternatives, ningu crec q haja descartat el tema sopar fora, xo crec q si hi ha opcio de sopar als pisets seria el mes raonable.
    Per altra part, jo crec q el tema trucar, uno, etc, millor pasar-lo a la vesprada, amb les birres i tal, xq tb es cert q ens podem amuermar dspres d sopar. El problema es fer la poala fora, q fa un fred q es trenca el basto.
    Ja, parlant d mes coses, tema futbet, jo no arribare. I tema compra, x mi perfecte a les 15.30!
    Vinga coniiiiiilllss!!! Fins dissabte!!

  43. lo johan 16 Desembre 2010 a les 09:33

    jo vote per fer futbet dissabte mati…i si ens montem el sopar tambe estaria be, i fem unes rises…
    però el q digueu

  44. Charles 16 Desembre 2010 a les 10:32

    Be xiquets, ja heu deixat les coses prou clares. Joe, al piset hi ha de tot. A les 16h ens vegem al mercadona el Dissabte. Per favor, sigau puntuals q sinos la cosa s’allarga. Qui no siga puntual, q a les 15.30h estiga al mercadona. Anem a passarm’ho de luxe! Agafaré les cartes per fer una trucadeta. Monle perdona xò aniré amb tito Alex. Solo quiero bailar, solo quiero bailar… Jejejejeje!

    Tinc turno per al traumatoleg el Dimats q ve!!!

    Alber, Divendres per la nit tinc soparet en el grau de Gandia de l’equip del Xeraco. No podré ser a l’esmorzaret. Tranquils q no apretaré molt, estos de Xeraco son molt fruixets! Jajaja! Vinga genios! Anem a passarm’ho bé! No vull males cares! Qui estiga de morros li anul·le la reserva. Trobarem a faltar al Santiagot. Vos vull molt!

  45. blasquet 16 Desembre 2010 a les 12:41

    ok carlitos!! a la vista de l´exit no fem esmorzaret xo milor aixina estarem mes fresquets x la niT!!I NO APRETES MAS EN ELS DE XERACO EHH!! JAJAJA

  46. flank3r 16 Desembre 2010 a les 18:48

    Alejandro, qüestione el que em dona la real gana igual que tu pots qüestionar el que vullgues, per sort vivim a un país lliure. I a tu t´agrada molt donar la teua oipinió i aconsellar a la gent, ja saps del que parle…
    En quant al futbet no aniré perque no en som prou i Ripi ja em va dir setmana passada que fins l´any que vé ells no baixarien a jugar.

    Monle no fa falta que vingues a comprar, ja t´arrepleguem després quan ens n´anem.

    Au

  47. johan 16 Desembre 2010 a les 19:56

    Joe de tota manera si pots fer un futbet conta amb mi…..

  48. johan 16 Desembre 2010 a les 19:57

    mañano !!! em deus 35 eurapios…jajajja

  49. Jandro (modo currela: ON) 17 Desembre 2010 a les 08:47

    No se del que parles, estic flipant ara mateixa. Ningu t’ha atacat en cap moment i has començat a disparar a diestro i siniestro. I ara no se xq la prens en mi. Si vols nomes dones tu la opinio i ja esta, callem tots i guanyes tu, ja que pareix q nomes sigues tu el que “puc-dir-el-que-hem-dona-la-gana-perque-soc-aixina-i-ningu-em canviara” que tantes voltes repeteixes. No se tio quin mal rollo portes, xo jo no vaig per ahi donant classes o consells a ningu, no em considere capacitat xa fer-ho. A lo millor tu si. Nomes he donat la meua opinio respecte a que ens agrade el futbol a molta gent, xq no em pareixia be el teu comentari. Xo no t’he descalificat, o almenys, no era la meua intencio.
    La veritat, que ixques ara dient estes coses de mi amb rintintin i a mala folla crec que esta fora de lloc, xo be, no passa res, estem a un pais lliure com dius.
    Vinga, ens veiem el dissabte!

  50. Santi 17 Desembre 2010 a les 09:16

    Pájarossss!!! Jo també vos trobare a faltarrrr!!!! Xe, xe, dos anys de l’aniversari i no he pogut assistir, l’any passat perquè treballava el cap de setmana i este perquè tinc concert! De totes formes a vore si ens vegem o abans d’anar o al tornar! I poseu-me una cubata ahí per si al final apareixc! es broma!

    Ja vos cridaré eixa nit per a controlar-vos! Que no aneu!! Esteu encantats! jo i els conills que no anem mon anirem en totes les novies a un balneari!!aneu aneu a Benidorm aneu! 😉 jaja, es que no sabeu! Tranquils que jo vos cuidaré el Bar L’Estació i ca Taruguet!!!!

    Una abraçada!

  51. flank3r 17 Desembre 2010 a les 17:45

    No saps del que parle?? pues fes memòria de cert dissabte fa unes setmanes en que vaig haver de posar-me de “mala folla” com tu dius xa poder anarme´n a casa, ja que estaves literalment donant-li consells a la meua novia sobre el que devia o no devia de fer eixa nit i en com havia d´actuar en la nostra relació. Maxote!! que jo recorde en ma vida m´he clavat jo en la teua vida ni en com actuaves o deixaves d´actuar en les teues novies, però per lo vist TU SI QUE POTS ACONSELLAR i clavar-te on no et demanen. No volia dirteu per ací però em veig obligat.
    Si tu pots qüestionar el que fem o deixem de fer els demés jo també puc, per això m´he posat a disparar “a diestro i siniestro” com tu dius.
    Quan es diu algo que no voleu sentir ja tenim el lio armat, moltes voltes m´he callat davant certes actituds i actes de gent de la penya (alguns han tret la llengua al sol i se´ls ha lapidat literalment), però ja estic fart de falsetats i colegueos de conveniència, m´aprofite o m´escaquege sempre que puga, del jo m´enjunte en tal i tal perque son més guais, del posa-meu to que jo t´ho done, … etc etc
    Però tranquil que d´ara endavant vaig a callarme, no val la pena.
    Si el que voleu sentir és “ie anem a rebentar-ho tot i vos vullc més que a no se qui i nose quantos…” això és el que tindreu.
    A fer la mà xé

  52. Jandro (modo currela: ON) 17 Desembre 2010 a les 17:56

    Ye Hector, anem a deixar el tema x aci el blog xq el circo este no va enlloc. Nomes dir-te que no se d’on t’has tret eixa idea de que jo em clave en les relacions dels demes, aixo faltava loko. Ja parlarem trankilament dema xq estas traguent les coses fora del tiesto, i x lo vist ja anaves calfante dsd fa setmanes. Dema et conte q va passar realment eixa nit, xq estas molt pero que molt enganyat. Joan, Santi, Monle i Ximo podran corroborarho. Aixina a vore si aclarim certes coses.
    Be, anava a escriure mes, xo no val la pena, ja ho xarrarem amb mes calma, q no deuriem d traure draps bruts x aci. Una cosa es criticar comentaris i opinions, xo maxo, altres temes aci estan fora d lloc.
    Vinga, fins dema

  53. andrew 17 Desembre 2010 a les 18:13

    açò li dona molta vidilla al bloc. però millor aclariu-ho en privat xq lo q poseu ací quedarà en internet per a la resta de la posteritat. i segur q no és per a tant.

    passeu-seu bé el cap de setmana. jo vaig a vilanova a passar el finde. és la mitja de vilanova i després fem un dinaret!! menudo festival!! 😉

    ps: q llàstima no participar en el amic invisible perquè anava a encomanar un “garganta profunda”. està en el top ten de regals per a homes. jaja

  54. flank3r 17 Desembre 2010 a les 19:02

    Bueno el tema ha quedat tancat. Deuria havermeu callat perque ací a ningú li importa el que passa, a ningú que no siga de la penya, però quan estàs en calent eixes coses no les penses, almenys jo no. Perque tinc molta corda però quan “m´encenc en flama” no em calle ni una, encara que després els enfados em duren un sospir.

    ALe “pelillos a la mar” xé

  55. Muèl de Romuer 17 Desembre 2010 a les 19:23

    Andrew for president.

    -A mi hijo le han puesto gafas-
    -Joder que nombre más feo.- (Risas)
    Sempre funciona, com el “Perquè no t’has disfressat?”.
    Gamesa me la pone tiesa, Brines is coming.

    Andrés, Benavent, Xavi… llegiu això.

    http://www.elpunt.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/346136-campredo-destrueix-el-seu-mural-per-la-pau-sobre-l11-s.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=portada&utm_source=rss&utm_medium=portada&utm_campaign=rss

  56. blasquet 18 Desembre 2010 a les 09:57

    ximo q ue torrat estas!!! jajaja
    ens veiem a les 16 h en el mercadona dels sequers!!

  57. paCo 18 Desembre 2010 a les 12:17

    Bueno, com Ximo no em dona permís per a llegir el seu enllaç (“Andrés, Benavent, Xavi… llegiu això.”) us pose un acudit de novies i relacions:

    Paz i Amor!

  58. Benavent 18 Desembre 2010 a les 13:09

    Yeee, algú pot agafar un loro i cançons del Hibrid Theory? com quant anavem a 4rt d’ESO, com molaria!!
    Monle com va el peu?

    Si la PCL fora una peli, de quin genere seria: Bel·lic, Comedia, Acció…?

  59. lo johan 18 Desembre 2010 a les 13:37

    tragi-comèdia-bèl.lica…jajajaja

  60. flank3r 19 Desembre 2010 a les 18:36

    Ie no se com esteu vosaltres peroò son les 18.35 d la vesprada i encara vullc morirme de la ressaca…
    Esteu molt locos… però vos vullc jajajajaja

  61. lo johan 20 Desembre 2010 a les 09:28

    jo estic en l’escola i i ahir a la nit vaig potar 2 vegades….jo si q vull morir-me !!!

Deixa un comentari

