Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

La CUORE arriba a la penya Conill Lingus!!!

Hola penya, sóc la Rouse, he decidit seguir animant el blog amb coses divertides (igual a vosaltres no vos agrada, nose) però jo ho faig amb tota la meua bona intenció. Estava mirant les fotos del facebook i he vist aquesta foto i dic “vaig a maquejar-la” i aquest és el resultat. No vull que ningu es senta ofès, ja que tot va en plan conya.

Que passeu molt bona setmana, ens vegem al finde!

Un beset a tots i totes!!!

12 responses to “La CUORE arriba a la penya Conill Lingus!!!

  1. Amuore 22 Novembre 2010 a les 17:22

    Bravíssimo!

  2. Jandro (modo currela: ON) 22 Novembre 2010 a les 17:56

    Que crack Rosa!!! Bonissim!!! jajajajaja!! Com esta posant-se el blog!! jajajaja!

  3. VICENTE 22 Novembre 2010 a les 20:07

    Mola, magrada, jo no tinc tanta imaginació, animat i fesne mes quan pugues. Com esta el blog….

  4. flank3r 22 Novembre 2010 a les 20:09

    “Descomptes Rouse”!! açò sembla el Tomate xé jejejejeje
    Molt bona la iniciativa, seguix aixina ;-D

  5. Benaventurat 22 Novembre 2010 a les 21:13

    Jejeje, la Peña Conill Lingus ja forma part de la prensa rosa. A vore quan ix un numero en “paper couche” jiji

  6. penyaxekalla 22 Novembre 2010 a les 22:09

    Bonissim Rouse!!! Eres molt bona! Sequix aixina!!

    CHARLES

  7. monlleó 23 Novembre 2010 a les 09:34

    jajaja, molt bo, esperem la pròxima exclusiva

  8. roger 23 Novembre 2010 a les 12:54

    jaja Carlos i Vicent juguen en una altra lliga… els demés ja sospitàvem que això del Giorgio i Enrico no podia ixir bé.

  9. undress 23 Novembre 2010 a les 14:14

    Boníssim!!

  10. Rouse 23 Novembre 2010 a les 22:12

    Hectoooooooor!!! quedem dissabte x la vesprada per anar d compres i aprofitem els descomptes??? jejeje! bueno aprofite per dir a tots els conills/es que si voleu comprar-se algo o menjar algo de la vital que m’aviseu, tinc descomptes de tot per donar i regalar.
    Pròximament el següent número de la Cuore…

  11. 6ko 23 Novembre 2010 a les 23:00

    Molt bo! Esta pàgina web ja pareix més un quiosquet que altra cosa!!!!!

  12. Sanchoikov 24 Novembre 2010 a les 11:32

    Molt bé Rosita!!! La veritat és q m’alegre d’entrar i vore coses d’estes. M’alegreu desde la distància!!

    PD: I ara un xistet q feia temps q no en contava, per a q Ximo després vaja contant-los x ahí

    Això és un tio q va al metge i diu : “Doctor, no sé què em passa, em fa mal tot, els braços em fan mal, les cames em pesen…és molt estrany”
    I el metge li diu: “Molt bé, però el primer que ha de fer és deixar de masturbar-se”
    I aquell estranyat: “Per què?”
    “Perquè ara està parlant amb mi!!”

Deixa un comentari

