Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Programació Nit Vella al Oro

Dijous, 30 de Desembre de 2010

12:00  Compra al Mercadona dels Sequers

16:00  Sortida

18:00  Visita a “El Oro”

20:00  Decoració de la casa

22:00  Sopar (entrepà de casa)

23:00  Projecció de la pel·lícula “Paranormal Activity 2” amb mongetes/rosetes/palomites

Divendres, 31 de Desembre de 2010

10:00  Senderisme rural

14:00   Barbacoa

16:00   Campionat UNO, Singstar, Parxís, Monopoly…

20:30   Entrega de premis

21:00   Photocall patrocinat pel Oro Resort

22:00   Sopar de gala

00:00   Campanades amb Belén Esteban

01:00    Amic invisible

01:30    Discomòvil amb barra lliure

06:00    Xocolata amb xurros

Dissabte, 1 de Gener de 2011

14:00  Dinar

16:00  Visita a la presa de Cortes de Pallás

22:00   Sopar

MENÚ SOPAR DE GALA

Còctel de benvinguda

Selecció de formatges i patés

Carpaccio de bacallà amb una base de tomaca

Amanida amb salsa César

Llagostins amb canapès d’amanida de carranc

Sorbet de llimona

Delícia de dacsa amb cor de ceba caramel·litzada, ou, tonyina i olives.

POSTRES

Profiterols amb nata i sirope de xocolata

Pastís nit vella

BODEGA

Cervesa, refrescs, aigua

Vi blanc Marina Alta

Café, infusions

 

EL SOPAR ES SERVIRÀ A LES 10 EN PUNT

 

COTILLÓ

Ampolla de cava Brut Reserva

Bossa de cotilló i raïm de la sort

Xocolata i xurros a la matinada

BARRA LLIURE

Tota la nit

 

Anuncis

53 responses to “Programació Nit Vella al Oro

  1. Rouse 29 Novembre 2010 a les 19:21

    Confirmats: Santi, Hector, Maite, Alberto, Ana, Sanxo, Marga, Terre, Patri, Bena i Rosa.
    Per confirmar: David, Alba, Roger, Fran, Carmen, Sisco, Xusa, Vicent Grau, Dàmaris, Joan, Laura, Alex i Maria.
    Per favor aneu confirmant que hem de fer càlculs per als llits i per al menjar. GRÀCIES

  2. aNa 29 Novembre 2010 a les 19:25

    Gràcies Benavent!!!!!!!!!!!!
    Jo m’ encarregue del pastís de nit vella!! =)
    I del sopar si puc ajudar en algo desde el poble m’ aviseu perfaa!!
    Un altra cosa..no sé jo al menys a quina hora arribaré..Alberto segurament pujarà en vosaltres el dia 30…
    El tema de la festeta temàtica… De què tracta??
    Segur què m’ oblide de preguntar alguna cosa…Però ja aniré preguntant!jejeje

  3. Rouse 29 Novembre 2010 a les 19:43

    Tranqui Ana, tu encarregat del pastís que del sopar m’encarregue jo. Lo de la festa temàtica encara no està clar, les propostes que hi ha són: personatges televisius, nit de terror, anys 60…s’accepten més propostes!!!
    IMPORTANT: la nit del 31 no dorm ningú, avisem que no deixarem dormir a aquell/a que es gite abans de la sortida del sol, jejeje!

  4. aNa 29 Novembre 2010 a les 19:51

    jo opte per nit de terror!!jajaja.
    perfa si no és molta feina en la delicai de dacsa..fes un troçet xicotet sense olives..q odie les olives..jajajaja…
    SOLS SI NO ES MOLTA FEINA…

  5. ROSA 29 Novembre 2010 a les 19:51

    Paco o Ximo feu-me o dieu-me com s’hi fa un compte per poder crear posts PLEASE!!!

  6. Rouse 29 Novembre 2010 a les 19:52

    Ana ja estava pensat posar els ingredients a part, cadascú es posarà el q voldrà.

  7. aNa 29 Novembre 2010 a les 20:02

    Gràcies guapetaaa!!!!
    Per cert un altra pregunta,,lo del amic invisiblee..ho fem per sorteig en internet???

  8. ximo 29 Novembre 2010 a les 20:18

    Rouse ja t’ho he he enviat al correu personal.
    PD. Que foto més guapa la del post.

  9. Rouse 29 Novembre 2010 a les 20:38

    Ximet no em deixa, pose el nom del blog en lo de wordpress i com el nom ja existeix no puc. Tb pose el meu nom i diu que ja existeix, no pot ser, jo soc la única Rouse!!! bueno, si no es pot seguiré posant-ho en el nom de vicentico i iau. Gràcies de totes formes.
    Ana jo no sé si fiar-me del sorteig ixe d’internet, algú q no vinga al Oro que ens faça el sorteig un dia i iau no?

  10. flank3r 29 Novembre 2010 a les 20:41

    Què gran és este Fisent!! t´ha quedat en plan professional jejejeje

  11. Benaventurat 29 Novembre 2010 a les 20:44

    Hola… volia comentar que el post l’ha fet rouse amb el meu compte, axi q el merit es d’ella, jeje. La foto es de presa de Cortes de pallas.

    I love you PCL

  12. ximo 29 Novembre 2010 a les 20:45

    Posa un altre nom (nickname), Benaventa, Rouse 87, Fisentica, o algo així. Roses hi ha moltes al mon. Aci baix de casa un home en ven tots els dies. Risas.

  13. aNa 29 Novembre 2010 a les 21:18

    Rouse,nosaltres entre les amigues ho em fet per internet..i per ara ens ha anat bé..
    De totes formes q ho faja algú!!!

  14. Benaventurat 29 Novembre 2010 a les 23:21

    Dona igual, si al final sempre es sap qui fa els regals, sera pa fer un poc més de caxondeo i au. Ho fem per internet si voleu, jo no se en quina pagina xo ja ho parlem…

  15. aNa 29 Novembre 2010 a les 23:31

    Crec q s’ ha malentés un poc…jajajajaj.
    Ja he parlat amb Rouse..Tampoc sabem com ho farem..jajaja
    Però bé xiquets ens ho pasarem bé!!! 🙂

  16. Rouse 29 Novembre 2010 a les 23:56

    Ximo aixi no es fa el compte eh? ja li he canviat el nom i he creat un nou blog, jajaja!

  17. Charles 29 Novembre 2010 a les 23:58

    Soc charles, el tio mes guapo del mon… a guaperas no en guanya ningú. (m’acabe de tirar un petet, uy, q coxinet soc!)

  18. VICENTE 30 Novembre 2010 a les 00:14

    jo no se que ens envies ximue, jo tambe vaig obrir un nou compte, el Monle es partia amb el Charles quan liu vaig contar…
    Per cert, confirme que em quedare en l’hotel i l’opcio del Vainity o cm es diga. Tots ens ho passarem be, i ens trucarem pel celular, etc…

  19. Corrupción en Mueami 30 Novembre 2010 a les 01:27

    “Corrupción en Mueami”, m’estic partint la caixa jo sol. A vore Rouse, t’he enviat un correu explicant com es dona d’alta una persona al Blog. També li he enviat a Angi, a Paula, a Vicent Grau…si m’he deixat a algú que vulga participar al blog que m’ho diga. Per defecte vos venia l’opció de crear vos també un blog i ara tindreu un blog cadascú.(Risas). Paco estarà partint-se de la caixa diguent: -Este Ximo no sap.- Sóc molt Martet. Bueno, al correu ve ben explicat què heu de fer. I tots els demés que teniu ninotets per defecte, ja se’ls podeu canviar que soc molt tiquis miquis i em posa molt nerviós vore-vos encara amb el ninotet eixe. Poseu-se una foto! ¿O quan compreu un marc deixeu la foto que venia de lagtenda? I digueu mira éste soc jo. Que guapo he eixit en blanc i negre.
    Santi que sé que t’agrà molt el teu animalet!

  20. ximo 30 Novembre 2010 a les 01:42

    Rouse i Vicente Grau, ja podeu posar posts al Blog. Angi, Ana J. i Paula feu el que posa al correu i digueu-me quin usuari teniu. Si em deixe a algú que vulga escriure es perquè no tinc el seu correu.
    Aphelps (Andrés), Botwin (Xavi) i tota la resta de perrancos que no s’heu canviat el ninotet (avatar), vos mataré. Bona nit.

  21. Santi 30 Novembre 2010 a les 08:45

    Rosa!!! COm teu has currat!! Thank you!! Tindràs el regal de l’amic invissible més gran de tots, jeje!!

    Ximet mira com mola el meu avatar, ja se que et dóna ràbia, jeje.

    Au, jo vaig a posar-me també a organitzar coses!

  22. rousebena 30 Novembre 2010 a les 13:22

    Gràcies Ximet, ara si q va. Ara vorem si es veu la foto nova que he posat…

  23. rousebena 30 Novembre 2010 a les 13:23

    Pues va a ser que no, ara m’han posat un altre ninot llejon… 😦

  24. anamje 30 Novembre 2010 a les 17:15

    Estic feta un lio en la pàgina eixa….jajajaja..No en pipe ni una..Lo meu son els monyos ja ho tinc clar..jeejeje

  25. anamje 30 Novembre 2010 a les 17:17

    Rouse al menys el teu ninotet és més gracioset què el meu..Què el meu és una espècie de conill-tostadora..jejeje

  26. rouse 30 Novembre 2010 a les 22:35

    ana cm has knviat l fto al final? jo havia pujat una fto xo sha qdt n l blog q vaig crear nou,jeje!

  27. ximo 30 Novembre 2010 a les 23:54

    Anamje ja pot participar al Blog! Pacmeeen! Ja n’he agregat a 3 en dos dies. No saps. Mira Anamje ja s’ha posat una afotet d’unes “sapatilles” ben xules. Si al final resultarà que elles son més listes. Curiosament a la llista d’usuaris, Anamje està just baix de Alberto Blasco. ¡Estos no s’amollen!

  28. aNa 1 Desembre 2010 a les 01:15

    jajajajaja,això és l’ amor Ximo! I lo de les “sapatilles” són unes cames crusaes,i dalt posa CARPE DIEM,però crec què això no es veu! 😦
    Rouse,he tocat tantes coses,què al final crec què ho e fet eu un quadrat blau…No sé com explicarteu,això es cosa de Ximo o Paco
    (Risas(com diria Ximo)) jajaja.
    Quan ús apetix què quedem per a parlar lo de nit vella?
    I fer lo de l’ amic invisible…i concretar més cosetes… Etc etc etc…

  29. rousebena 1 Desembre 2010 a les 12:49

    Quan vullgau quedem però si encara no sabem ni qui som no podem concretar molt, ni podem fer lo de l’amic invisible.
    PD: estic tornant-me loca amb el p…dibuixet, no hi ha manera de q es vega la meua foto, COM POT SER??? ximo segur q has fet algo pa que no es puga vore, ara estaràs riente de mi… 😦

  30. aNa 1 Desembre 2010 a les 13:45

    jejejejeje..Pobreta Rouse…
    Bé,pues quan ja sapiam més cosetes qdem..Però no ho deixem a última hora perfavorrrr!!jajaj

  31. ximo 1 Desembre 2010 a les 13:50

    Rouse, tens el meu correu, envia’m la teua contrasenya i el teu usuari i jo et posaré una foto ben xula del teu Fisent.

  32. rousebena 1 Desembre 2010 a les 14:40

    Soc Rouse, està clar, ja ho indica el meu nom. Ximo és el millor informàtic del món. Molt més guapo que Benavent, on vas a posar. La llàstima és que Ximet amb una no en té prou i jo ja tinc suficient amb Fisentorro. Cuideu-se i quan vegau a Ximo doneu-li 50€ cadascú que s’ho mereix per ser tan bona persona. Gràcies. (Risas)

  33. rousebena 1 Desembre 2010 a les 15:03

    ye ximeeeeeeeeeeet, q waporra s’ha quedat la foto eh? jeje! MOLTES MOLTES MOLTES MOLTES GRÀCIES!!!

  34. paCo 1 Desembre 2010 a les 22:16

    perdona?

  35. flank3r 2 Desembre 2010 a les 19:21

    Eing??

  36. Ximueco 2 Desembre 2010 a les 21:27

    A vore, ja heu llegit el missatge de l’autèntica i verídicas Rouse, jo crec que seria de molt mala educació no fer-li cas en los del 50€. És la meua humil opinió. (Risas)

  37. flank3r 2 Desembre 2010 a les 22:14

    Ves i gita´t X-D

  38. aNa 8 Desembre 2010 a les 20:55

    Xiquets,com està el tema de cap d’ any???Cada vegade ens queda menys!! =)
    Tenim què quedar? Tenim què fer lo de l’ amic invisible??
    Quanta gent som al final?? =)

  39. rousebena 8 Desembre 2010 a les 22:32

    Confirmats: Santi, Hector, Maite, Alberto, Ana, Sanxo, Marga, Terre, Patri, Vicent i Rosa.
    Per confirmar: David, Alba, Roseta, Joan, Laura, Rafa, Cristina, Marta i Andreu (estos últims són amics meus).
    Jo propose quedar el divendres dia 17 a les 22:30 en venus, per a que puguen assistir tots.

  40. aNa 8 Desembre 2010 a les 22:55

    Jo estaré currant,però anirà Alberto supose..Jejejeje

  41. rousebena 14 Desembre 2010 a les 14:55

    A vore penya, aquells q vinguen al Oro a nochevieja, vos ve bé q quedem este divendres allà les 22:30 en venus x parlar lo d l’amic invisible, menú, els dies q anem, etc etc etc…? En principi som: Santi, Hector, Maite, Alberto, Ana, Sanxo, Marga, Terre, Patri, Vicent i jo. Alberto si pots avisa al Terre q crec q ell no entra al blog. Aneu confirmant per ací qui pot quedar i qui no val?

  42. blasquet 14 Desembre 2010 a les 16:34

    ok a terre l´avisare jo mateixa x tfno! jo anire a venus i ana no podra q curra xo jo aportare les seves idees tb va.. jaja ens veiem divendres !!

  43. flank3r 14 Desembre 2010 a les 20:20

    Ei, divendres?? OK pues

  44. Santi 15 Desembre 2010 a les 08:07

    Oreros! Jo el divendres tinc sopar de empresa, no se a qui li ho vaig comentar. Però bueno, si vos ve be a la majoria avant i ho parleu. Ja parle jo després en al gent o abans i vos dic les meues propostes, ok?
    Cuideu-se que ve el fred!!!!

  45. blasquet 15 Desembre 2010 a les 08:25

    xic s i si no podeu i voleu dissabte de mati i esmorzem .. el q vullgau!!! quan mes gent puga millor! ja dieu algo i si no dieu resa les 2230 h en venus!!!

  46. aNa 20 Desembre 2010 a les 10:41

    Guapetes i guapets!!! Com quedareu divendres en Venus?????

  47. Rouse 20 Desembre 2010 a les 16:22

    Com vam quedar? a mitges! Vam estar parlant lo de l’amic invisible, posarem 5 euros cadascú i ahir vam estar parlant en Carlitos i ell ens farà el sorteig, enviarà un correu a cadascú dient el nom a qui li heu de fer el regal. Alberto parla tu en el Terre x si Patri i ell participen i que diguen els seus correus (si no en tenen q carlos teu diga a tu a qui els toca).
    Finalment anem al ORO: Santi, Vicent, Rosa, Alberto, Ana, Sanxo, Marga, Terre, Patri, Hector i Maite.

  48. aNa 20 Desembre 2010 a les 18:10

    Quan ens enviarà el correu??? jajaja.. Lo més prompte possible,q estic fins dalt de feina, i sols podré anar el dilluns q ve!! =(
    Ara li tocarem a Terre i Patri i ja diguem algo val??

  49. Rouse 20 Desembre 2010 a les 22:59

    Només dieu com heu quedat en Terre i Patri ho fem. I comenteu-li el menú de gala per anar fent llistes de compra, jajaja!

  50. aNa 20 Desembre 2010 a les 23:48

    Rouseeee!!! El menú ja no li ho em pugut dir!!!!!!!
    Ens han dit què no!! Bueno,li ho em preguntat a Terre, i ha dit que ells no!!! Quan vullgau começem!! Va Carlitoooos!!! =) jajaja!

  51. rouse 21 Desembre 2010 a les 00:08

    pues aixi ja no fa falta marejar a carlos,ho fem mitjançant una pàgina web i iau.sols m farà falta l teu correu ana i el de maite.quan ho tinga ho faig!

  52. RoUsE 21 Desembre 2010 a les 15:27

    Ale ja teniu el resultat del sorteig al correu, recordeu q vam quedar en posar 5 euros, tindrà més mèrit aquell/a q en eixos diners compre més coses (però xules eh?) jejeje! Teniu més d’una setmaneta per a pensar-ho i comprar-ho! Jo propose premiar al regal més original, jajaja!
    Bo, a vore si esta setmaneta quedem i acabem de parlar-ho tot. un besot a tots i totes!!!

  53. aNa 21 Desembre 2010 a les 17:27

    xiquets jo ja he recut el meu amic invisible!!

Deixa un comentari

