Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Hotel Expo Valencia, hotel 3 estrellas – servicio 5 estrellas

Penya, m’alegre molt q la gent vaja animant-se.  Anem a vore, acabe de parlar en el xicon q ens vendrà les entrades. Li he preguntat moltes coses. Si algú té algún dubte o algo q preguntar q m’ho diga i liu pregunte.

Este és el PLANNING q havia pensat. Si algú té alguna proposta estem oberts a tot. Agrairem la vostra col·laboració.

* Entrada a a l’hotel:        17:50h-18:00h    Tenim el parking gratuït.
* Entrada a l’habitació:  18:00h-18:30h     Descarreguem i ens organitzem l’habitació.
* Pegarem una volteta:  18:30-20:30h        Anirem a fer unes birretes per la capi.
* Tornada a l’hotel:          20:30h-22:00h    Ens peguem una dutxeta i ens arreglem per al sopar de gala.
* Sopar de gala:                 22:00h – 00:30h  Soparet ben elegantorros.
* Fiesta VANITY:             00:30h-07:00h     No ixirem de l’hotel. Passarem a una altra sala. M’ha comentat el xaval q no farem ni 5 minutets de cola. Som clients VIP, ja q dormirem a l’hotel. També m’ha dit q les places estan llimitaes, q no s’estarà gens agobiat. Ademes tenim una zona Relax.  5 cubates q mos xascarem.                                        

 *Resopón:                             07:00h-08:00h  Una picadeta per a q ens baixe la mona.                                                                                                                      

 *Dutxeta i dormir:        08:00h-14:00h  Dormirem calentets unes 6 horetes q està molt bé.                                                                                                            

* Desayuno:                       14:00h-15:00h     Es bufet lliure. Supose q niaurà fiambre, pan tumaca, ous en bacon, bolleria, fruta…                                                 

* Sortida de l’Hotel:      15:10h    A les 16:00h en casa calentets.

 SON 100 EUROS PER PERSONA EN HABITACIONS DOBLES.

L’hotel està al  costat de Nuevo Centro en Valencia. Podreu pegar una volteta per el Corte Ingles. Q ara ja està super il·luminat i super xulo.

La veritat es q es molt barato. Jo he fet calculs i encara no meu crec. Mireu, Parking gratuit tota la estancia posem-li 10 euros, sopar de gala 20 euros, festa VANITY amb 5 cubates ( un cubata en valencia en una disco costa 10 euros) posa 30 euros. Després posem dormir 30 euros i el desayuno q serà un dinar uns 10 euros. Si anem a una disco, soles l’entrada en 5 consumicions ja ens costa 60 euros. Més guadarropa, taxis d’anar i tornar (20 euros) i si damunt tenim q sopar en  algún puesto q pot costar 25 euros. No ix la festa. Ixiria sense dormir per 105 euros, la qual cosa q si sols en pagarem 100 per tot, ens resulta molt econòmic.  També tenim l’avantatge q si algú no te novia i pilla se la pot pujar a l’habitació com un CAPITAN GENERAL.
Espere q la gent s’anime. Ah! I espere q ningú es moleste per favor. Però es q nosaltres tenim q reservar ja. Una volta ho tingam clar vosaltres ja podeu fer marcha.

Si algú vol pegar una miradeta. Ací vos deixe la direcció i la pàgina.

Expo Hotel Valencia
Avda. Pio XII, 4 · 46009 Valencia
www.expohotelvalencia.com

Confirmats 12 conills: Ximo, Roger, Andrés, Miriam, Vicent Grau, Dàmaris, Monle, Estefania, Carmen, Fran, Angi i Charles.
Per confirmar: David, Alba, Sisco, Xusa, , Joan, Laura, Alex i Maria.
Per favor, per confirmar us deixaré fins al Divendres per fer l’ingrés. Divendres de tarda vull passar arreplegar les entrades. GRÀCIES

Anuncis

27 responses to “Hotel Expo Valencia, hotel 3 estrellas – servicio 5 estrellas

  1. charles84 30 Novembre 2010 a les 19:20

    Sobri el termini per a fer l’ingrés. Fins el Divendres teniu de temps. Avui es Dimarts. Si no sabeu el compte vos puc tornar enviar el e-mail. O em truqueu al movil. Vos vull jo més q Monle. Com Monle jo també!!!

  2. Charles 30 Novembre 2010 a les 19:33

    PAC, el q faces ben fet està. Si vols pots donar-ho en mà el dia de Benidorm. Ja està tot pagat.
    Ens ha costat 129 euros. 129/12= 10,75 euros
    12 CONILLS seràn a BENIDORM el Dia 18 de Desembre. Una volta deixem clar Niv Vella començarem a organitzar Benidorm.
    COMPONENTS: Alex, Josep, Ximo, Charles, Roger, Fisent, Terre, Alberto, Hector, Joan, Paco, Monle.

  3. monlleó 30 Novembre 2010 a les 20:58

    vaig a fer lingrés de 200 euros demà mateixa, confirmam carlos que son 100 euros redons per cap i demà mateixa ho faig, la de benidorm ja està
    demà tb faré un post per a laniversari tradicional rogeronle per al dissabte
    per cert, JA TINC FEINA!!!! comence demà a Villalonga, vos vullc més que Ximo i tot!!!!

  4. VICENTE 30 Novembre 2010 a les 21:34

    Enhorabona Monle per la feina!!!!
    Falta posar la cantitat exacta per parella com a dit monle i a ello.

  5. flank3r 30 Novembre 2010 a les 21:51

    Enhorabona MOnle, si que t´han durat poc les vacances forçades jejejee

    En qunat al post eixe que vas a fer, propose un partidet de futbet si el temps ho permet.

  6. Joseph 30 Novembre 2010 a les 21:58

    Enhorabona Monlle!! A currar se ha dicho,jeje.

    M’apunte a la proposta de Hector, un partidet estaria be.

  7. Charles 30 Novembre 2010 a les 22:16

    Enhorabona Monle! No m’esperava menys de tu. Eres bo! Ah! Conta en mi també per a l’aniversari!!!! Q si el fem este cap de semana si q puc xq l’altre tinc soparet romantic en la xicona!!!!
    El preu son 100 euros per persona i estarem en habitacions dobles. Es a dir si son 2, q es una parella seran 200 euros i estaran en una habitació doble per a ells asoles. En el cas de q siguem impars, es mirarà de posar en una habitació doble un llit més. Però el preu no es modifica. Són sempre 100 euros per persona.
    Ara modifique el post i ho pose més clar figures!
    Hèctor no em toques els collonets.

  8. flank3r 30 Novembre 2010 a les 22:30

    Eing?? pero si jo no t´he dit rés ara !! 8-/

  9. Charles 30 Novembre 2010 a les 23:09

    Penya del moco, m’ha tornat a resentir del turmell. Tinc q anar al trauma a q em pegue una miradeta. La cosa esta xunga. Me s’ha tornat a unflar com el primer dia. Si quedeu per a jugar disfruteuseu!!! Jejejejeje!

  10. ximo 30 Novembre 2010 a les 23:24

    Com mola arribar a casa tot cansat i riure’m amb vosaltres. Últimament el Blog està millor que mai i això que ara escriuen xiques i tot! (Risas). Rouse, t’ho passes molt bé. Te raó Paco, en una setmana ja has superat a mitja penya. Es nota que Fisent t’ha ensenyat el seu Photoshop i a gastar-lo també. (Típic xiste nivell búlgar, eh Sancho? ho pilles? Vulgar-Búlgar, eh? eh? Sancho? És boníssim! ¡Calla mellat!)

    Charles, com es nota que eres comercial, que bona pinta té tot. Ja estic fent-te la transferència. Parlaré amb Xavi que des de que s’ha fet un moderno de Barna, ja no ens necessita per a res.
    Este pont no baixaré, tinc moltes coses per vore ací dalt (Bilbao), i estic molt enamorat del Pumue. Si baixe, he d’anar amb el Matis Mòbil 3 que no té gens de glamour per a mí. Sóc així d’estupendo.
    No m’enrecordava! ENHORABONA MONLE! QUE CRACK ESTÀS FET! M’ALEGRE UN MUNT.

  11. Santi 1 Desembre 2010 a les 09:04

    Monleón Monleón!! Enhorabona per la feina tio! Ja meu contaràs el dissabte en tranquilitat! Au!

  12. David 1 Desembre 2010 a les 11:19

    Ole Monle!! Jo m’apunte a un partidet este fin de setmana… ho necessite ja!! però hem de vore si el fem en cap de setmana o els dies de pont, que m’he d’organitzar les nits al poble i a Alcalà. En quant a Cap d’any, estem pensant-ho molt molt Alba i jo, que no sabem qué ens apeteix més… Ahir vaig parlar en Santi i hui et tocaré Charles, per a que em contes. Es discoteca o ball amb discomobil orquestra o demés…? J fa temps que volia un cap d’any com el que heu organtizat a València pe`rò reconec que el Loro també estarà de puta mare… Qué difícil!!!

  13. AnGi 1 Desembre 2010 a les 13:43

    Ximet no puc crearme el conter eixe, entre en la pag k en vas dir i nose quin problema posa que tinc en la adreça…, ja meu explicaras be

  14. blasquet 1 Desembre 2010 a les 16:38

    xiquets conteu en mi x al futbet tambe si no surgeix ningun inmprevist!!!!

  15. Charles 1 Desembre 2010 a les 19:54

    Penya del mocu! Este pont quedarem per a xarrar lo del Expohotel. Q nian unes q cosetes q falta parlar i deixar clares, i vos explique. Deivid, coneixes l’orquesta “La Clave???” També tenim l’opció d’anar a un saló al mateix hotel en orquesta i barra lliure tota la nit. Bueno, de totes formes mirem quan estarem tots per a poder parlar-ho i concretar lo q vol la gent. ah! Deivid, m’han confirmat q si q ens posaran una taula pa 14, tots junts, allargà, no redona.
    Demà he quedat en la Directora de l’hotel a les 15h per a tindre una reunió amb ella, aniré en tratge i corbata, una tal Miriam m’espera per a explicarmeu tot i ensenyarme la sala, habitacions… Es q igual som 14 persones i la xica seu té q guanyar. A lo millor prove el menú abans de noxevieja, jajaja! Nomes arribe li faré la broma de ka pistola, em trauré la mà de la butxaca interior del meu 3/4, parca, gabardina…
    Vos ve bé a tots q quedem el Dilluns a les 18h en casa Charles i fem la reserva???

  16. B3NA/EN7 1 Desembre 2010 a les 20:30

  17. Charles 1 Desembre 2010 a les 20:40

    Fisent, gràcies per l’aportació. No sé q fariem sense tú. Jejeje!

  18. flank3r 1 Desembre 2010 a les 20:59

    Mae déu tu quin nivell te l´orquestra eixa!! aneu a fer-se de ballar salsa que “vos llevareu el tello” (com dien les aueles).

  19. Charles 1 Desembre 2010 a les 21:17

    Esa penya!!! Acabe de parlar en l’hotel, en un altre xic. Diu q podem tenim 2 opcions:
    1.- Anar a l’orquesta esta en barra lliure (q m’ha dit q serà gent més major i q no mos convé), sopar de mesa y mantel,dormir i desayuno. Tot 155 euros.
    2.- Anar a la Festa VANITY en el mateix Hotel. En la Festa Vanity de l’hotel, nian 2 sales (serà gent més jove, més o menos de la nostra edad). Nià una sala de Pop Comercial y una altra de House. El sopar es de catering degustación, 5 consumicions, dormir i desayuno. Tot 100 euros.
    Es q David m’havia tocat i dia q si era orquesta i al preguntar m’han dit q també tenim l’opció.

    Però anirem a la segón opció:
    5 Consumiciones, Catering degustación, 2 Estilos Musicales, Hall Temático – Pop/Comercial – Tecckhouse, Cocktail Legendario, zona Vip, parking gratuito, guardarropía, Media etiqueta.

    Entrada + Hotel + Desayuno = 100€

    Podeu pegar una miradeta en http://www.nocheviejavanity.com
    Ja no fa falta q quedem en ma casa el Dilluns, q tinc molta feina. Ja està tot clar. Qui vullga q confirme abans de Divendres i q faça la transfer de 100 eurets. Anem a passar-m’ho de lujoooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
    Fisent tinc q estar tocante tota nit!!!! Seras el nou Alberto de 2011!!!! Alberto no tenfades, ho dic xe et vam trucar la noxevieja del 2008, q no vas ixir i a les 7 del mati estavem tocante tot bufats.

  20. Charles 1 Desembre 2010 a les 21:29

    Ximet, ja tinc el AGUINALDO en casa. Me l’han portat este matí a l’oficina. Quan vingues et donaré el chorizo pa q tel claves pel cul! Jajajajajajajajajajajajajajaja! Q l’any passat no tel vas enportar fente el tonto, cabró! Jajajajjaajajajajajaja! Estic disfrutantme poc el blog!!! Rouse ja no et senc!!!! jajajajaja! Bessets penya!

  21. flank3r 1 Desembre 2010 a les 21:58

    Catering degustación= aneu a quedarse en més gana que el gos d´un cego jajajaja.

    PD: Mañano me la sua que em votes negatiu, quan més ho faces més et faré la mà X-D

  22. charles84 1 Desembre 2010 a les 22:17

    Jo fa temps q no vote guaperas, tinc més coses q fer q estar per ací putejant a la gent. El Dimarts vaig ixir de casa a les 6.30h del matí i he arribat hui a les 18h de la tarda a casa. No tinc temps de res. A la única q li vote algún negatiu quan tinc un ratet es a la meua Rouse.

  23. charles84 1 Desembre 2010 a les 22:19

    Jo sols no puc fer q tingues sempre 15 negatius primo.

    Xò lo dit, haurà sigut un mal entes, no anava en mala intenció, si algú s’ha ofés q em perdone, tot ixirà bé, tranquils, ens ho passarem bé…

  24. Muesógino 2 Desembre 2010 a les 00:13

    Son les 0:00, està nevant i han estat a punt d,atracar-nos, en Pamplona també hi ha mala gent. Pensava q només passava a Barna. Qui ha sigut? Qui ha de ser? Un puto panxito desgraciat q ha creuat l’atlàntic per a “treballar”. Sort q el meu jefe ja es gato viejo i ha estat al tanto. Jo em pensava q era una tortuga ninja, però més be soc mitja tortuga. No passa res, estic llegint els comentaris del Charles i m’estic partint. Visca el Blog! Visca Pacmen q el llig tots els dies i no escriu mai!

  25. FranK 2 Desembre 2010 a les 09:34

    Ximue això sols passa a les peliculimues! vaja tela.

    Charles quan quedem per fer la reserva, veure si aquest matí puc ingresar

  26. Charles 2 Desembre 2010 a les 15:33

    Ole ole ole! Ja han ingresat Ximet, Angi, Charles, Andrés, Miriam. 100 naps justetets. Abans de demà haurà d’estar al compte. Bessets wapos!

  27. dpons 2 Desembre 2010 a les 20:19

    Ie, açò és el que diu a la web de la festa Vanity. Jo és que estic un poc asustat en el tema (perquè estos suposats “xollos” solen ser perillosos després… Jo sols vos pose l’enllaç per a que sepiguem el que ens espera… Tinc males ganes de festa!!

    http://es-es.facebook.com/pages/Nochevieja-Vanity/162531573777785?v=info

Deixa un comentari

