Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Número 3 de la CUORE

5 responses to “Número 3 de la CUORE

  1. Paco 30 Novembre 2010 a les 22:34

    Felicitats Rouse, ja has superat en número de POSTs a gent que fa més de dos anys que està enregistrada…

  2. Benavent 30 Novembre 2010 a les 22:37

    Molt bona la cuore cari… Monle, ni CR9, eres unic!! Com hem ric ultimament en el blog, el charles posantse farruco i tot, jaja.

    Tb propose un futbet, podriem quedar algun dia entre setmana, de vespra tardet. Si no mengañe pel poble deuen estar Joe, Pack, Mañano, Fran, Jo… es pot parlar amb esteve i el meu cuñat tb… un dimecres a les 8?

  3. Benavent 30 Novembre 2010 a les 22:38

    Jajaja, q bo eres pacman!! i cuanta rao tens!!

  4. ximo 30 Novembre 2010 a les 23:36

    Com controla la Rouse el Photoshop. ¿”Que estarà fent el meu Sancho?” Casi em caic de la cadira imaginant-me a Sanchet allà amb els seus pantalons a ratlles morats pujant a la muntanya carregat amb dos alforges a l’esquena, tot aventurer ell. ¿No heu vist les “afotos” al Facebook? Son molt bones! I les vistes també.

  5. blasquet 1 Desembre 2010 a les 16:30

    i jotb estic x el poble fisent… encara estic sperant q nem a correr o jugar a fronto…jajaja

Deixa un comentari

