Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Festorra el dissabte

Penya!

Este dissabte estos tres pipiolos celebren el seu vint-i-sisé aniversari. Però si pareix que en tingam 25! Doncs si senyors, 26 ja. Soparem en la meua cotxera. Quedem a les 10, porteu sopar que els titos vos conviden a beure i a quatre olives matades.

Ens vegem el dissabte! Confirmeu assistència.

També comenteu si voleu anar al Grau, per agafar un minibús.

Un abraç

Anuncis

37 responses to “Festorra el dissabte

  1. monlleó 3 Desembre 2010 a les 05:09

    em comentat dagafar un minibus per a que cap allà les 2 fins les 6 ens portés al grau pq amb la mona q portarem, en el poble que no hi ha ningú i q xapen molt pronte ens quedarem amb cara de boqueró
    per ara estaven dacord, tots pero confirmeu-ho
    au men vaig a currar, horari: de 6:00 a 21:00 parant una horeta a dinar, jajaja, estic fet pols, no volies treballar? dos tasses

  2. monlleó 3 Desembre 2010 a les 05:10

    per cert roger encara estic partintme el cul amb el dibuixet del post, osti q bo es

  3. Jandro (modo currela: ON) 3 Desembre 2010 a les 09:13

    M’apunte a tot campeons!!! A muerteeeeeeeeeeeee!!

    Per cert, no es per ser cenizo, xo una pregunta. Rogerio, tens TV a la cotxera??? No m’enrecorde si tenies o no. Es q es el Madrid-Valencia a les 22h!!!!

  4. ruthiger 3 Desembre 2010 a les 09:49

    Se m’havia oblidat dir lo del Grau, jo ho he posat. Maedéu Monle, t’agafarà algo.
    Si que n’hi ha tele Jandro!

  5. David 3 Desembre 2010 a les 10:00

    Confirmat!! Qué ganes de pegar-me una festa amb tots vosaltres!!! Iuhu!!
    A tot!!! UN aniversari amb el madrid valencia i xillant-li tots a tots… això deu ser lo màxim!

  6. FranK 3 Desembre 2010 a les 10:11

    Un altre que s’apunta al sopar i la festa, i si fa falta anar al Grau. Roger m’ha agradat eixa faceta d’art que tens.

  7. B3NA/EN7 3 Desembre 2010 a les 10:52

    Xiques, jo també hi seré doncs!! Hi ha q fer lo del minibus si o si!!

  8. blasquet 3 Desembre 2010 a les 11:20

    xiquets jo tb m´apunte a tot!!

  9. lo johan 3 Desembre 2010 a les 11:30

    M’apunte a lo q siga, Laura tambe vindra

  10. Jandro (modo currela: ON) 3 Desembre 2010 a les 12:04

    Graaaande Rogerio!! No esperava menys d’un tirat com tu! jejeje!! Xiquets, ens espera un cap d setmana gran!!

  11. Charles 3 Desembre 2010 a les 17:00

    Ole ole ole!

    Confirmats: Els tres mostequetros (Roger,Monle, Charles), Estefania, Angi, Alex, David, Alba, Fran, Carmen, Fisent, Rouse, Aberto, Johan, Laura, Andrés. Miriam.
    17 CONILLS CONFIRMATS!!!
    Pac, Joseph, Hèctor, Vicente i demés q s’animen!!!
    Gran ausència: Ximet.

  12. rousebena 3 Desembre 2010 a les 17:41

    Com que ROUSE confirmada? jo no hi podré estar q tinc un altre cumple, eu senc, però ens vorem pel grau. Carlos no sigues liante!!!

  13. flank3r 3 Desembre 2010 a les 18:25

    2+ QUE VAN!!

  14. Charles 3 Desembre 2010 a les 21:33

    Rouse m’estranya q tu et separes del teu novio.

  15. FRAN 4 Desembre 2010 a les 10:58

    Senyor Charles, Carmen no podra assitir

  16. Charles 4 Desembre 2010 a les 11:43

    Confirmats : Roger, Monle i Estef, Carlos i Angi, Hèctor i Maite, Fran, Fisent, Alex, Vicente i Dàmaris, David i Alba, Alberto, Johan i Laura, Andrés i Miriam.

    19 CONILLS I CONILLES.

  17. Charles 4 Desembre 2010 a les 12:15

    El fagot també hi serà.

  18. paCo 4 Desembre 2010 a les 16:56

    Lamente avisar tan tard, però ho he llegit ara. Jo no hi podré ser, tinc un sopar de fa temps, però segur que aconseguiu passar-ho bé sense mi…

  19. Crissy 4 Desembre 2010 a les 17:26

    Xiquets!!No sabeu les ganes que tinc d’anar i de vorevos..pero no hi podré anar…estic extramegalia i tinc que fer mil coses per a entregar aquest pont!!Aquest Nadal me la vengue,jeje!Passeu-ho deluxe!

  20. blasquet 4 Desembre 2010 a les 19:37

    yeee no se qui l´ha posat xo el conillet nadalenc esta superguay!!

  21. Angi 5 Desembre 2010 a les 16:26

    Xikets anit vam cumplir com uns campeons..,els que volien tornar ales 4h i vam aplegar a les 7!!

  22. Charles 5 Desembre 2010 a les 18:07

    Dilluns tornem!!! El tito David i el tito Santi anaven animalaes!!! Jejejejeje! I jo en una aspirina q en vam prendre a les 20.30h encara vaig cumplir i tot!!! Vaig moooooooooolt!!!

  23. David 5 Desembre 2010 a les 18:51

    Ie!!! Anit va ser un desfasse!! Santi s’adormia parat!! jejeje. Qué bé m’ho vaig passar a cocoloco! De repent desaparegueren tots i ens quedarem els 5 cumnplidors!! Esta ple de gent del poble!

  24. flank3r 6 Desembre 2010 a les 11:56

    Com que cumplidors??!!! Jo també anava a tornarme´n a les 4 i vaig akbar entrant a les 6 del matí maxotes… Coco-loco regular fins que es va petar vora les 5, que era quan millor música posaven, mecaguen la mar!!

    Ale ens veiem a la torrada

  25. B3NA/EN7 6 Desembre 2010 a les 12:14

    Cuando te roban un partido de manera tan inteligente como te lo robaron ayer, hay que denunciarlo. Y punto. No hay más. En la meseta dirán que somos llorones, pero a estas alturas me parece que ya estamos, afortunadamente, curados de espanto. Ya se sabe, nos acusarán de llorones los que se han pasado toda la semana llorando del arbitraje en Barcelona después de que el Barça les diera un baño. Y nos acusan de faltar el respeto los más asquerosamente irrespetuosos

  26. monlleó 7 Desembre 2010 a les 18:56

    figurins!!! estic en casa durant un parell de setmanes per lo menys, tinc la cama escaiolada, he tingut un accident laboral, quasi em tallen les cames arran turmells però al final tinc el dit gros del peu trencat i una fisura a un turmell, hem colisionat dos màquines i mhan fet un sandwich literalment, veig les estrelles per culpa del dit este dels collons, mhan dit q de 2 a 3 semanes de baixa, damunt mhan atropellat amb la frenwich nova que mhavien portat aposta per a mí, mecaguen!
    res, de totes formes si feu alguna cosa este pont pase deixir de casa pq mhe donat compte que sonc un desastre amb muletes, no sé per què però no hi forma de que coordine bé amb elles, vos vullc!

  27. flank3r 7 Desembre 2010 a les 19:07

    Mare meua tio, 4 dies que portes a la nova feina i ja estàs per a l´arrastre, això és que el destí volia que seguires de vacances una temporadeta més jejejeje
    Fora conyes, menos mal que ha sigut el dit només i el turmell (el mal menor).
    Espere que t´amillores i a vore si passem a ferte una visiteta estos dies.
    Ale worldlion recupera´t i baixa el ritme estes 2 o 3 setmanes que vas massa 😉

    Un abraç tio

  28. Ximuester 7 Desembre 2010 a les 20:02

    Ni feina ni osties, l’únic que m’importa és: Vens a Benidorm? We need you!

  29. andres 7 Desembre 2010 a les 20:39

    ostia monle. q mala sort!! millora’t

  30. monlleó 7 Desembre 2010 a les 21:35

    aixina vaja en muletes, jo a benidorm!!! sino q farieu sense mi? jajaja

  31. lo johan 7 Desembre 2010 a les 23:00

    Monleon, eres unic !!!!!!!!

  32. Jandro 7 Desembre 2010 a les 23:11

    Grande monleeeeeeeeee!! A cuidar-se q estas molt loko! jajaja!

  33. Charles 8 Desembre 2010 a les 12:11

    Eres el number one! Cuidat q la penya conillera es desfà sense tu. I dili a la señora q et cuide, q teu mereixes. Vos vull!!! Jejeje!

  34. blasquet 8 Desembre 2010 a les 12:29

    q loco estas monle!!jaja dijous d e vesprada cap a lla les 17 h si no m´ix ningun imprevist nire a ferte una visiteta!!!

  35. B3NA/EN7 8 Desembre 2010 a les 12:57

    Xe loko, pues menos mal q a segut sols aixo xq conforme ho dius… maedeu!! Millorat i a vore si anem a visitarte

  36. rousebena 8 Desembre 2010 a les 14:52

    Monle milloraaaaaaaaaaaa’t!!!

  37. Santi 9 Desembre 2010 a les 09:21

    MOnleón Monleón!!! Xe, cuidat molt i millorat, i ja et fem una visiteta!! Eixa màquina nova anava moltttt!!!

Deixa un comentari

