Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Com ho teniu?

Hola amigues i amics. D’aqui poc és Nadal i en teoria tenim uns dies de vacances.

Ho dic perquè miràrem de quedar un dia TOTS I TOTES per fer un sopar de Nadal, lluny de caps d’anys anticipats, caps d’any a l’Oro, a València, a Masella…on siga. Està difícil perquè no sé com teniu les vacances. El dia 24 tots sopen en sa casa i després ixen de festeta. El dia 25 hi ha dinars amb la family però per la nit, si no teniu cap compromís, podríem fer la grossa. No se m’ocorre cap altre dia. Voldrem ambient també, no? Eixe dia és dissabte.

Jo agafe vacances (si no passa res) el 22 per la vesprada i torne a treballar el dilluns 3. Comenteu com ho teniu per mirar si es pot fer una torradeta, un futbet o alguna cosa així. Possiblement agafe el 7 de gener lliure i així estic 4 dies en casa.

Cuideu-se.

Anuncis

24 responses to “Com ho teniu?

  1. Santi 9 Desembre 2010 a les 09:52

    Ximet!!! T’ha faltat posar en la capçalera el conill amb cresta!!, jeje. Està molt xula…

  2. Sanchoikov 9 Desembre 2010 a les 17:02

    Per mi el 25 molt bé, xq = el 26 me’n vaig a passar uns dies a Mallorca. I per cert, q tal un partidet cap al 3 de gener o x ahí? Q fa molt de temps q no n’he fet cap i ja tinc ganes! El 4 ja me’n torne cap a Sofia.
    Aleee

  3. Joaquién? 9 Desembre 2010 a les 22:06

    Figurinos i figurines! Que bé viviu, osti tu! Acabe de parlar amb Santi. M’ha dit que sí que pot fer soparet el 25 per la nit. Estarem tots plens però té igual. Ja som 3 de 3, de moment.
    A vore el WOMEN POWER que comente o vos borre a totes. Jo puc. Tinc poders. No sé gastar-ne cap, però tinc poders. Pacmeeen! Borra-les que açò “mosenanirà” de les mans i acabarem parlant de Sálvame i de CRPi medios.
    El segon ninotet de la capçalera pareix un cavall. El cavall de la cançó de Benavent quan anàvem a Pamplinas per primera vegada.
    PD: Per al cap d’any anticipat de Benidorm i sense canviar molt de tema, ¿A quina hora voleu marxar del poble el dissabte? Ho dic perquè el divendres 17 tinc sopar d’empresa i estarà ple de cachorres executives empinant el colze.

  4. flank3rimue 9 Desembre 2010 a les 23:10

    “Cachorres executives empinant el coltze”… cágate lorito, pim pam pum entrepà de tonyina.

    A banda d´això el 18 podem ixir a l´hora que vos passe pels ouimues, propose esmortzar i amb la panxa ben plena i 4 cassalles (els que no conduixquen) fer marxa, aixina tito Monle podrà anar calfant motors per a acabar de rebentarse el peu només arribem (l´alcohol és analgèsic Worlion!!! jejejeje).
    Encara que si el senyorimue té sopar d´empresimue el dia d´abans… mal lo veo que arribe al poblimue a una hora decentimue. Aixina que diga vosté a quina horimue vol ixir i au, a mi m´és igual anar pronte que tard, però seria convenient que descansara de la festimue del dia d´abans, no siga cosa que “S´aMUErme” en Benidorm (ho pilles eh eh eh??? Xiste MADE IN SIMBANCHO).
    Lo de sopar el 25, per mi OK.

    ALeeee

  5. rousebena 9 Desembre 2010 a les 23:20

    Ximet no em borres!!!! a mi no em ve bé el dia 25 xq eixa nit toca sopar amb les friends (q es típic de tots els anys sopar a ca Victor). Jo mane massa en la penya així que aneu buscant una altra data, jejeje, es brometa, feu-lo quan vulgau, ningú em trobarà en falta… De tota manera jo el faria el dia 26, el segon dia de nadal q la gent està menos plena.

  6. Caramuelo 9 Desembre 2010 a les 23:23

    L’any passat a quina hora vam marxar? Si no recorde mal Alberto se’n va anar a dinar ell tot loco per ahi, se’n va anar abans amb Terre i Frank Mueckenbauer. De tota manera, lo del sopar encara no ho he confirmat. Per suposat que “PRIMER ÉS BENIDORM QUE EL SOPAR DE GAMESA ME LA PONE TIESA”, on vas a posar. Hola Encar ¿que fas? El teu fill és un impresentable. (Carita sonriente)
    Rouse el 26 és diumenge i pot ser la gent treballa el dilluns.

  7. corn flank3rs 9 Desembre 2010 a les 23:39

    Pot ser??? no, ja et dic jo que SEGUR (pobre pringao de mi)
    Jo l´any passat no estava aixina que no sé el que féreu… “jo no se jo no mane”. Només dic que si fora tu no aguantaria dos dies a tope en plenes facultats, solo digo eso 😉

  8. B3NA/EN7 9 Desembre 2010 a les 23:54

    Gamesa te la pone dura… la teua novia no llig el blog veritat?? jaja, escrius com carloscumpleañosferrando quan angi no sabia de l’existencia del blogilingus!! Ara en serio, x mi el sopar del 25 mel, espere q siga de tapeo, staria be. El futbolito del dia 3? També!! i x lo de l’hora d’anarmon a benidorm, l’any passat vam eixir despres de dinar, sobre les 4 estaria be…

  9. ximo 10 Desembre 2010 a les 00:02

    Home, és una imitació del Ferrando. Però fas unes rises.

  10. monlleó 10 Desembre 2010 a les 10:24

    per mi el 25 el sopar de puta mare, encara que com recordareu la nit de nadal sempre agarrem bons pedals, però això per a mi no es problema, el 26 malament pq espere estar ja treballant
    hector ja tinc preparat el gotero de cassalla mesclat amb nolotils preparat

  11. Santi 10 Desembre 2010 a les 11:04

    Ja està el Monle avorrit votant “lo ques” a tot cristo!! Jeje, que bo eres! Cuidat el peu figura!

  12. Charles 10 Desembre 2010 a les 16:07

    Ole ole ole! Uno q es mereja! Jo curre tots els dies hàbils. El 24 i 31 tinc horari reduit. Em pareix molt bé fer el soparot a lo grande el dia 25 Dissabte, com tots els anys en amic invisible inclos. Aneu diguent qui vinfrà perque s’ha d’organitzar la cosa. Anem a passar-m’ho molt bé estos nadals! Ah! Esta semana estic tota la semana de vacances. Dijous surtirem per la capi, Fisent, Hector, Vicente… i qui s’apunte.
    Vinga cracks!

  13. monlleó 14 Desembre 2010 a les 10:05

    ieeeeee pugeu algun vidiet de la penya o alguna cosa graciosa q més avorrit no puc estar, per cert, qui tinga la xbox mhe arrendat el castlevania una semaneta i està molt bé, es com el god of war

  14. monlleó 14 Desembre 2010 a les 10:48


    ximue after dentist


    jajaja, la versió de darth bader es molt bona, no et toques les dents!!!

  15. monlleó 14 Desembre 2010 a les 10:50

    propose disfressa per a festes: darth vader
    que avorrit estic collons

  16. blasquet 14 Desembre 2010 a les 16:32

    xiquets jo curre i el 25 x la nit no em be masa be… xo bueno si el fem eixa si puc nire….xo jo crec q eixe dia entre sopar del 24 i dinarot del 25 menjem masa i lo unic q no tens ganes es de tornar a anar de bar no?? xo be ja dieu algo..

  17. Muèdula 14 Desembre 2010 a les 23:39

    Si voleu eixe dia sopem de picadeta per variar i per no menjar massa. Si no és el 25 ja no es pot fer cap altre dia. De moment els que han comentat poden menys Rouse que també es pega un festival amb les seues amigues.
    Lo de l’amic invisible ho deixaria, és massa tard, encara no han comentat ni la mitat si venen i no mola a última hora anar a comprar a Gandia pegant-te contra tots. S’ha de fer el sorteig i ningú té ilusió de res. Sopem i fem unes rises i sobra.

    Que ganes de vacances que tinc. Lo del fred ací se’n va de mare. He anat al Centre Comercial a sopar i no m’he llevat la jaqueta ni per sopar. Pareixia mon pare.
    Necessite anar a correr pels tarongers i llevar-me esta cara de baló de futbol que se m’està posant.

  18. blasquet 15 Desembre 2010 a les 08:24

    ok ximet pues el 25 sopar i fer-nos unes rises jo intentare anar i si no poguera x un menys tampoc pasa res… x ert com tens lo de benidorm???quedem x e smorzar el disdsabte els que pugam encara q ens anem mes tard cap alli o q ??? ja dieu algo!! inga

  19. monlleó 15 Desembre 2010 a les 09:24

    això, com quedem per al dissabte? dinem per allí i después siestorra a lhotel?

  20. blasquet 15 Desembre 2010 a les 09:57

    xiquets estema dimecres i la eixida cap a a benidorm es el dissabte aixina que aneu dient algo no??

  21. Jandro (modo currela: ON) 15 Desembre 2010 a les 10:12

    Nervioseeeets! jejeje!! No haviem qdat d’anar-nos-en-hi-ho a les 4 del dissabte?? Hi ha gent que te sopar d’empresa, com jo, o Ximo (damunt a ja fer la ma) per lo que anar a dinar ja a Benidorm pot ser complicat o impossible. Jo segurament arribare a hora de dinar al poble.

    Quedem a les 3.45 – 4 on digau i en un horeta ens clavem a Benidorm, comprem el que faja falta (inclús es pot comprar al Mercadona del poble x no haver d’anar buscant res x alla) i la liem grossa!!!

    Ja aneu dient!

    PD: La proposta dl Mercadona no esta mal, podriem quedar a les 15.30 o aixo als sequers xa comprar i despres llarguem.

    PD 2: Els que estiguen al poble poden quedar xa esmorçar, quiniela, etc, etc, etc. i anar maquinant cosetes xa la nit

  22. Jandro (modo currela: ON) 15 Desembre 2010 a les 10:15

    Per cert, no se per que estem comentant el tema Benidorm aci, quan hi ha un altre post especific.

    Monle, desestabilitzador!!! jajajajaja!

  23. Charles 15 Desembre 2010 a les 12:53

    Eixe es el meu tito Alex! Com controla del tema! Jo tinc soparet en el grau de Gandia en l’equip del Xeraco! Aixina, q aniré calfant motors per al Dissabte a Benidorm.
    Em pareix bé quedar a les 16h al mercadona dels sequers, comprar condumio i llargarmola cap a Benidorm. Anem a reberntar-ho toooooooooooooot!!! Vinga, fins Dissabte!

  24. CARLOS I PAULA 15 Desembre 2010 a les 20:50

    Nosaltres anirem al sopar dl 25! Amic invisible no.

Deixa un comentari

