Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

conilllingus.com

Com alguns ja sabeu, ens canviem de casa!

conilllingus.com

He creat la web conilllingus.com, ja està operativa, però encara falta anar afegint-li coses, poc a poc, que no és feina de 2 dies…

Ja podeu anar enregistrant-vos a la nova web, allí estan explicats els passos a seguir.

De moment aquesta segueix 100% operativa, ja que hi han POSTS que parlen de Nadals i Cap d’Anys, però aneu començant a moure cap allà, que la idea és que a any nou (o abans) en aquesta no es puguen crear nous posts, sols comentar els que ja estan.

Així que us demane un poc de paciència, perquè ara haureu de anar mirant les dues, però si ací deixeu de escriure posts i sols ho feu allí la cosa es fa més suportable.

Salutacions!

8 responses to “conilllingus.com

  1. Jandro (modo currela: ON) 20 Desembre 2010 a les 13:53

    Grandissim Pac!!! Jo ja m’he fet de la competencia!!
    Actualizate tioooo!!! Vives en el pasadooo!!! jajaja!!

    PD: Monllleee, crec q et dec pasta del taxi d l’altre dia, el d tornada a l’hotel. O no?? Tu venies amb mi??? jajajajajajaa!!!

  2. Charles 20 Desembre 2010 a les 16:55

    Grande PAC!!! Eres el número 1 de la penya conillera! Et vull molt! Jejejeje! Mala sepia portaveu cabrons!!!! Q agust vaig dormir! Gràcies! Es lo q té organitzar els viatgets, q t’agafes un llit de matrimoni per a tu asoles! Jajaja!

  3. Charles 20 Desembre 2010 a les 17:12

    Ja estic registrat a la pàgina nova. Em despedixc del blog! He passat grans moments a aquest portal. Vinga, fins sempre. No tornaré a escriure més en la vida a conilllingus.wordpress.com
    Q vaja per l’hombra. Adéu.

  4. Benavent 20 Desembre 2010 a les 18:05

    Estic escrivint aci i hem note antiquat i tot!!

  5. CARLOS I PAULA 20 Desembre 2010 a les 23:48

    El meu germà ja és NOTARI!

  6. monlleó 21 Desembre 2010 a les 09:51

    mae deu! conilllingus.com? açò ja es altre nivell, pegatines amb el logo? lo pròxim a loficina de patents i marques jajajaja
    gran cap de setmana! alex ni menrecorde si vols q et diga la veritat, vam tornar crec, joe johan tu i jo, pero es un vago record, jajaja, crec q ja ho vam aclarir però tb es un vago record, q mona portàvem
    Jo- ie jo he eixit en mujeres hombres i viceversa, he estat una semana amb la jenny
    contestació- no jodas jo tb tinc q anar la semana q ve de públic, vas fer el casting en Madrid?
    Jo- Clar xe, en lhotel
    – a tu et van enviar un correu amb moltes preguntes?
    Jo- no que va, vaig entrar per Vicente i Tamara q els conec
    conversació més surrealista imposible, qui estava amb mi descollonantse? ni menrecorde

  7. David 21 Desembre 2010 a les 11:22

    Els comentaris de Monleó no tenen preu!!! Ixir amb tú és una AVENTURA!!!

  8. undress 21 Desembre 2010 a les 11:22

    m’alegre per loren!! colló ja s’ho mereixia tant d’estudiar!!
    i q bé q s’ho vau passar per benidorm cabrons!! 🙂

Deixa un comentari

