Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Hola Pac…Pac Hola

Bitches and gentlemen…mil coses:

1-Pac, amo i senyor, fes un “Poll” right now, que pose “lo” següent:

AHI VA

2 – Anirem posant dissenys, tampoc es penseu que molts perquè el meu temps val diners i torrons, i anirem votant el que més us agrade-hi-ho. Alguns, com el logo oficial 99-09 seran inamovibles…ja tens això per ahí.

3 – De què cony ens disfressem a Festes? Anem a eixir a desfilar? Per favor, penseu disfresses originals rollo “Pirata” (hipersarcasme), difresses que NO siguen comprades i que no ens costen molt de fer. No podem dir allò de: -Que ma faça la disfressa algú i ja li ho done jo…-. Ens paguen pasta i tenim tot l’agost. És el X Aniversari!

4 – Demane “encarecidamente” que es vaja a Formentera encara que siga un dia, no paren de dir-me que és una “felipà”, fi Fisent fi. El Café del mar, hi ha un de millor, situat en  un lloc més bonic, ara no me’n recorde del nom, però es mirarà.

5 – Per mi no alquilaria cap vehicle, supose que hi haurà transport públic, i si no em menjaré les meues paraules acompanyades d’un bon Kianti. I si agafem unes amotets?

6 – Divendres agafe vacances, Dissabte a muerte, i Diumenge AMB BEGUDA al xiringo xeraquero amb la panxorra peluda.

Sé que estem en estiu i no hi ha internés, jo al pis no en tinc, però feu per posar coses.

Comenteu coses de les camises, com altres opcions…jo que sé.

Necessite JA les vacances i encara falten 3 dies interminables de males cares, puros, malestar, agonia…biba llo.

11 responses to “Hola Pac…Pac Hola

  1. flankerector 4 Agost 2009 a les 20:29

    Ximueee stas penjat! jo optaria per camiseta+polo, però m´acople al que decidixca la majoria.

    En quant a Eivissa, jo si que voldria alquilar vehicle, si voleu “amotets”, doncs “amotets”. Però hi ha que alquilar algo per a desplaçarse, encara que siga un o dos dies, més que res per a poder anar a les caletes menys transitades, que per altra banda no son accessibles amb transport públic.
    I lo de Formentera, jo m´apunte també.

    Aleee

  2. FRANK 5 Agost 2009 a les 09:55

    jo a formentera també m ‘apunte, pense que val la pena. respecte als amotos, pense que ens resultaria mes car, que agarrar dos cotxes, peró allí ho decidim.
    tema disfresses, anit vegent les de Xeraco algunes sugerencies eren de mariquita amb les seues respectives antenes, un altra seria de cartes del camasutra amb les diverses postures existents en funció del participants.

    Ja aneu sugerint

  3. johan 6 Agost 2009 a les 22:22

    Respecte a la camisa i demes, jo opte per una opcio q no heu pensat. Polo i desudaora. Aixo per aquest costat.
    En quan a lo d formentera, a mi em mola l’opcio.
    I fent referencia a lo de la disfressa, ens podriem posar tots d’acord, podriem kedar el diumenge i comentar-ho en padur pegant una trucaeta.

    “”Como puede quedarse sin birra el baron de la birra?””

  4. flankerector 6 Agost 2009 a les 22:44

    “ma papa!!”
    “Llámame barón de la birra”

  5. blasquet 7 Agost 2009 a les 11:44

    jo opte x fer-nos unicament una camiseta o un polo i ja esta!!xq desprers no les utilizem en tot l´any…. respecte a lo de les cales jo tb estic molt dá cord en aixo
    i altre tema este dissabte sopem a les ones oq ?? xq 24 € x el q menjarem es carisim…..xo bueno si no dieu pronte qui ev a sopar no hi haura lloc a les ones….i jo he d e fer un treballet d ela uni aixina que algu q s´encarregue del soparet… i anit hecoret tan guay cocoloco??? que mullares el xurro o q?? jaja

  6. monlleó 7 Agost 2009 a les 12:11

    home jo crec que la suaora la gastem tots a lhivern

    i si ens comprem nosaltres la camisa al zara o algun lloc i que ens limprimixquen? ahí queda…

    el polo de lany passat a mi no em va acabar massa i les camises son de màxima qualitat tb… tal volta un polo amb un gran dibuix a lesquena molaria, i no només el ninotet davant que ho vaaig trobar massa buit

    alberto tio encomana taula tu que tens enxufe, som els que anem sempre, uns 16

  7. paCo 7 Agost 2009 a les 12:28

    Si, es de veres, jo posaria una cobra gegant a l’esquena, o un ninja, o un tigre… un àguila amb els ulls injectats en sang també estaría prou be.

    Hem de ser innovadors.

  8. flankerector 7 Agost 2009 a les 13:49

    I per què no un gitano tocant la guitarreta… ja posats a ser horteres, que no ens guanye ni Camarón!! ( vos ho pose fàcil per a la conya).

    Per cert esta nit tots els que anem a Eivissa que facen acte de presència a Padur a partir de les 23.00 (Alberto no aparegues a la 1 del matí com sempre), per a xarrar algunes coses del viatge i fernos unes birretes.

    Ale dew

  9. blasquet 7 Agost 2009 a les 14:54

    ok hectoret rei si puc apareixere… i a ltra coseta monlleo no encomane taula xa 16 xq no he parlat en ningu i no vull quedar malen lamo de les ones… ja que done la cara i despres la gent o no apareix o no li pareix be!! aixina q lo normal es qdar dijous i aclarirho tot… no a ultima hora com sempre…
    xq realment si he de tocar joa tota la cuadrilla a cabe gastantme mes diners q si anema les ones.. aixina q quan sapigau segurs quans en sou meu digue i encomane si es pot sino.. on sempre i ja esta…
    encara q jo x pegar la suada de laltre dia… i 24 € ni de conya.. que es pagar i plorar.. x aixo vaig al mediterraneo i encara q me´n coste 30€ tinc aire acondicionat fresquet i prop de padur…

  10. monlleó 10 Agost 2009 a les 15:24

    ie no deuriem quedar per a aclarir lo del dimecres????

  11. monlleó 10 Agost 2009 a les 15:49

    esta vesprà a les 6 a padur

Deixa un comentari