Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

I LOVE LA PENYA

2009 copiaGrisa2009-poloBLAU

polo-roig

BONES! Ahi teniu els dissenys, de la samarreta com dels polets (en coloret). Falta la part de darrere, que “estoy trabajando en ellou”. Pacmen, t’envie els tiffs i ja pots portar els polos a CA VAL. Abans de que et facen res, tria-li el color dels fils. Per al polet blau cel tria un blau oscur i per al polo roig mira si hi ha un granate wapo, si veus que no pega ni amb cola, (perque serà el granate de l’any passat) que ho facen amb negre i au. Emporta’t els polos i compares els fils. Ja ho deixe en les teues mans. Ara, si algu vol acompanya-lo, ànim. Ja sé que el brodats de CA VAL no son com els polos Lacoste, però no sé on podem anar. Mira si el teu amic gandiero en fa de brodats. La part de darrere te l’enviaré demà, que esta tarda he d’anar a Pamplona i no podré fer rer res.El dibuix de darrere el faré tot en negre, perque no sé on aniràs a estamparles i que costaran un segon color. El tema mànega el deixem veient el que em digues dels preus per dibuix. Igual anar a morir a Alfred és la millor opció. Era barat  i teniem 3 dibuixos a 3 colors. Confie en tu i en que ajudeu a Pac a fer els viatgets, que la gasofa és pasta.

Per a estampar les samarretes, el negre està clar i el roig, procura que no siga un roig viu com el de l’Alfred, que siga més titant a sang, a mort i a destrucció.

Ja no ens veurem fins a festes. Per favor, doneu-se vent a pagar els que falteu, les camisets no es fan amb aire. Ja teniu el meu Nº de compte. Disfresses, vosaltres maneu.

S’ha fixat el dia 19 com a l’aniversari, bueno ho vam comentar al sopar. Sancho ja sabem que no estàs, però no podem fer més, un altre dia no pdrà un altre i és l’únic dissabte de festes i on més gent estarem, Si vols més endavant fem alguna cosa. En quant a cap d’any crec que me’n vaig amb el Ferrando, i no per les ties, però estic cansat de viatges maleta amunt, maleta avall, supose que és per la feina.

Dissabte va estar prou bé. Monle em va saber mal no anarme’n amb tu al Grau. Ja no t’arriba ningú a la sola de la sabata. Com sempre la beguda ja no puja, però ara ja pese 20 kg menys. Santiago, pa qui és? Vos estime molt. Cuideu-se.

Mue.

12 responses to “I LOVE LA PENYA

  1. Zeppelinancho 31 Agost 2009 a les 13:46

    De pm

  2. ximo 31 Agost 2009 a les 13:53

    Colló macho, dona’m una sol·lució.

  3. monlleó 31 Agost 2009 a les 14:41

    ie ximue i si li done els diners a pac?no ho tindrà que pagar ell si va a val?

  4. rafa 31 Agost 2009 a les 16:41

    La camiseta de quin color es??Ximo, saps si joan et va donar els meus diners o liu pregunte a ell??el dibuix esta molt wapo!

  5. Zeppelinancho 31 Agost 2009 a les 19:25

    Xq, ja q ens agraden tant les enkestes i votacions, en fem un x vore si algun dia podríem tots? Es podria votar entre diversos dies q no es poden, i així, si keda un dia q no es vota, és q la gent pot. Digo yo…
    El dibuix mola

  6. charles84 31 Agost 2009 a les 20:31

    Genios! Jo havia pensat de mirar si es pot celebrar l’aniversari el primer Dissabte de festes, ja q el segon es després dels disfassos i pense q no estarem al 100%. I aixina inagurar les festes. De totes formes podriem fer una enquesta per a confirmar q aquest dissabte es el q més gent pot anar. També tenim q mirar a vore qui vol fer Cars o Paintball. Podriem anar a fer Cars i comprar escopetes de balins i acasarmos a balinaes per els horts de mauelo i rebentarli tots els tarongers!! Molaria mogollo. O si nos acasarmos en bufes d’aigua.

    Més cosetes, el meu comentari de ONLY FOR MEN, q li ha sentat mal a alguns. Vull dir q no ho feia en mala intenció, sols em pensava q anavem a fer un festival rollo despedida (putes, droga…) i a rebentar-ho tot, al comentar Monle lo de si venien xiques i això em pensava q no tenia pensat q vingueren. De totes formes, no m’agradaria q pensareu q no m’agrada q vinguen les vostres novies en nosaltres. Es mes, pense q meu passe prou be en elles, en la Rouse em pixe!! Jejeje! Xò penseu el q vullgau. Ho dic xq el Dissabte en van donar una nit… (Si no es xq el conec i som amics de tota vida el pegue!! Jejeje!) No m’agradaria q em donaren més nits aixina, ja ho vaig tindre bé. Si tenen q vindre les novies aviseume i liu diré a la meua, res mes per no quedar mal en ella.

    El dibuix està molt waparro, este Ximo es un crack! Podriem mirar de quan es el concurs de camisetes q segur q guanyem algo. Li podriem fer un regal al tito per els disenys!

    Monle, dissabte anaves molt!!!

  7. blasquet 31 Agost 2009 a les 20:32

    jo pense tb a ixina sanchet jo eixe dissabte no podre assistir crec xq curre……

  8. blasquet 31 Agost 2009 a les 20:35

    ei xiquets el primer dissabte d e festes jo si q puc !!! un altra cosa,, fem enquesta i decidim lo de la disfressa ok??
    x cert carlos quines burraes vas dir q la vas liar?? ajja es q eres el nuevo piquito de oro xe…. i a vore s i xarrem el viatget a austria ehh!!!

  9. Pamplonimue Vol.2 1 Setembre 2009 a les 11:33

    A vore nens, les samarretes son grises, els polos de machote son rojos, els de tia blavets cel. Els que no m’heu pagat encara podeu fer la condenada transferencia d’una puta volta, o bé donar-li els dineros a PAC, que serà el mateix. Pac, ja estàs moguent-te? Ai mare Pac que por em fas. Ànim muchachote.
    Steven! M’han enviat el paquet d’ONO a ma casa del poble, per tant, només falta rebentar la porta i furtar-los els aparatos de TV, router, jo que se, furtem-ho tot. Si anares per casualitat, pega’m un toc.
    Monle no escrigues tant, que no sé llegir més de 3 linies. Anem a vore Coldplay! Your skiiiin, oh yeah your skin and bones…Sancho, que no vingues ostia!

  10. monlleó 1 Setembre 2009 a les 12:00

    ieeeeee!!!! ximue i andrés, aneu reservantse q va el monle un cap de semana a barna, i ja sabeu q vaig molt, jajaja!!!

    ie laniversari jo era el primer partidari de only for mens de putes i drogues dures, la traducció de lo cual es sopar al bar lestacio i despres buscarnos la vida a vore q fem, o siga q es lo mateix q el q vinguen novies

    ximue et pagaré el divendres, per cert no he dit res dels dibuixos, el primer es una passà, el segón…

    au! men vaig a estudiarme les cançons de coldplay que jo tinc la entrada al palco vip amb les xatorres i la barra lliure i vosaltres baix amb la muxedumbre

  11. maRieta 1 Setembre 2009 a les 13:28

    ei!!!

    al final heu agafat per a mi i miguel, ho dic, perquè he entrar per casualitat, i no sé a qui o com he de pagar-ho!!!!!!!!!

    maRieta

  12. David 1 Setembre 2009 a les 14:13

    Alberto, no crec que siga questió d’enquesta allò dels disfreces. Cada ú pot votar el que vulga i les vegades que vulga així que no es fiable. Hi havia temps per a que cadascú posara la seva opinió i la data llímit era hui, 1 de setembre. Fem una revisió, apuntem allo que decidia la gent i es trau la disfressa. Els que no han parlat imagine que serà perquè els te igual. Però és un tema que no hem d’allargar ja més, perquè marejant la perdiu no anem a traure trellat. Puto ordenador que es menja la mitat del que escric!!!!!!!!!!!!!

Deixa un comentari