Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

It doesn’t matter who you are!

Ohh nena!! Que filigrana! Al principi es sentia una mica malament, però es va arreglar. Alberto, tú t’ho vas passar molt pitjor que nosaltres.

Monleón va plorar com una madalena! Oh nena!

Van tocar moltes de l’últim àlbum, el menys bo, però a mig concert el tipos van canviar de lloc i van apareixer al mig de l’estadi i els teniem ahi davant. Tocant Green Eyes, Hardest Part i Billie Jean!! But that kid is not my son…

Per cert, ja tinc disfressa: De Chris Martin!!!Ho tinc claríssim. Moriu-se!

El que pueda que me siga, el que no pueda que lo diga…

Para meter hay que prometer, y una vez hayas metido, olvida lo prometido.

PD: Este matí no trobava el cotxe, no sabia on havia aparcat.

15 responses to “It doesn’t matter who you are!

  1. Charles 6 Setembre 2009 a les 02:58

    Ooooh nena!! Aneu molt cabrons!! La vida és pa vosatros! Q be viviu Déu! Xe, no li digues aixo a Alberto q ell últimament seu està montant molt be! Jejejej!

    Benavent i jo ens disfrassem de Cristiano Ronaldo i Kaka, i Santiagot de Florentino Perez en traje tot elegant!!! Ja esta decidit! Ha sigut el bum de l’estiu i anem a guanyar els disfrassos!!

  2. Zeppelinancho 7 Setembre 2009 a les 18:27

    Quan aclarim lo de les disfresses?

  3. Erasmhector 7 Setembre 2009 a les 19:21

    Esta setmana ho finiquitem, però va a ser que de Fidel Castro o la puta al riu!! jajaja

    Ale va poseume un “Lo que” panda de mediocres!!

    Les camisetes ja estan en casa Pac i han ixit com el cul, sobretot les de Carlitros alias Casarlos i la de Simbanchet.

    Ai mare!!

  4. Charles 7 Setembre 2009 a les 21:15

    Trankil bili, q pa lo q me la tinc q posar… Soles pensava posarmela el dia de l’aniversari de la penya xò com es el Divendres jo no sere present.

  5. David 7 Setembre 2009 a les 21:24

    L’aniversari de la penya és el divendres????!!! Ens aclarim

  6. paCo 7 Setembre 2009 a les 21:28

    Carlitros, quan veges la camiseta voldras posar-te-la inclus en les bodes, batejos i comunions.

    Esta lleig que ho diga, però han ixit espectaculars. Hi ha que felicitar tant al disenyador, Ximue, com a Textiles Sanmateu, ja que la qualitat de la impressió és exemplar.

    Ja conec més d’un que vol que li’n fem una.

  7. monlleó 7 Setembre 2009 a les 22:13

    ie pac monteuse una empresa de disseny per a festes, falles i despedides i es tragueu uns dinerets extra, no es mala idea

    jo no sé com ho tindré per a estes festes pq segurament ja estaré currant, ja tinc algo mig clar, i fa 4 dies q estic buscant feina!!! ole jo!!! ja us diré dema o pusdemà, au perros

  8. blasquet 7 Setembre 2009 a les 23:40

    eiii monlleo q pasa??? pues empalmes hoem q jo tb currare i eixire… o ara seras tu elq no hem s eguiras el ritme?? es q tu al no fer res ni currar eixies molt fresquet d e festorra!!! jaja

  9. Coldplayimue 8 Setembre 2009 a les 07:38

    Pac! Ahir em vas fer parir amb lo de que les samarretes estaven malament. M’he aixecat a mitja nit suant i maleint el teu nom en rima asonant.

    Fer la festa el divendres em sembla una soberana tonteria. ¿Per a que votem? Trieu un dels dos dissabtes que estem disponibles desde les 9 del matí! El divendres la gent treballa!
    No em mirat res de paintball, karts o petanca, ¿veritat? Jo almenys no. Carlos eres un desagraït, això està lleig. Tu i el teu germà, dos. Encara que Andrés ho fa per preparar-me a lo que vindrà. “Jo no vull una L!!!”.

    A mi em feia i em fa ilusió disfressar-me de Chris Martin, a mi no em compreu disfressa…Separatista! Ho sent però tinc molta nostàlgia del concert, pagaria per tornar-lo a veure inclús sentint-se de mal com es sentia. Tot eren tiarrones però no niñates, no hi havia subnormals, ni maskachapes ni punkarrots, ni latin kings…i damunt dos hores de música que m’agrada.

    Ha tornat el Blasco de los mejores tiempos…a la 3a he entés el seu “comintri al bolg”

  10. FRANK 8 Setembre 2009 a les 07:48

    esteu molt malament.

  11. Erasmhector 8 Setembre 2009 a les 09:52

    Esteu molt torrats, Carlinflas, més trompellot no pots ser, a la pròxima “paga i ves amb la cara ben alta” però sense camiseta ni polo ni blusa fallera, xé!!
    Ximue com penses disfrassarte de Chris Martin?? Va “anserio” això o no?? ho dic per no comptar amb tu en tal cas…

    Xé la vida és pa mi i me´n vaig a juar a la Play fent tiempo bala

  12. Santi 8 Setembre 2009 a les 12:16

    Ximo, tu et disfrasses com tots i au. Si et fa il·lusió això en dos dies passa i t’aguantes. Comunista. Que la vida és pa tu.

  13. Aguantimue 8 Setembre 2009 a les 13:54

    Mi corrasón destrrosado. Te esperro en coche.

  14. Jandro (qui és eixe???)) 8 Setembre 2009 a les 14:11

    Yee lokuelos!! Com va la cosa? M’alegre que les camises estiguen de puta mare xq se ho haveu currat mogolló la veritat, i a havera sigut una llàstima que no haveren quedat be. D totes formes ara només falta que aguanten la primera llavà i no es redueixen a la talla xxs com els polets de l’any passat. jejeje

    I el tema festes, jo només estaré el primer cap de setmana, xq el dilluns ja me’n vaig a Italia a fer el cafre. Aixina és que no conteu amb mi xa les disfresses, ok?I per a l’aniversari, per mi millor que el ferem el 1r dissabte, xo sino és fa eixe tampoc passa rés, faig un últim soparot amb vosaltres i ho fem tot pols igualment.

    Vinga cracks, ens veiem el cap d setmana, que ja tinc ganes de vorevos!!

  15. Benatortosa 8 Setembre 2009 a les 23:29

    Xe xe xe, quant de temps sense llegir les vostres animalaes, jajaja. Ja està clar que ens disfraçem de Cristiano, Carlos dema va a encomanrlos, qui vullga que liu diga. En serio, poseu-se d’acord ja!!!

    L’aniversari te q ser en cap de setmana, que estem tots.

    Ara estic en Vinaros en ca el Charles xq man donat una vacant en Tortosa de professor de ESO, agarra’t!!!

Deixa un comentari