Penya Conill Lingus

Tavernes de la Valldigna

Rock in Lingus

Peño mokil!! ; ) Este post es per a q quedeu este finde (els q tan bé viviu), pa q parleu això d’anar a les creus i eixes coses, valtros q teniu temps! jo no crec q isca massa xq estaré estudiant.

Al mateix temps comentar també q m’estic mirant un baix electric, este estiu m’ensenyaré a saco. Hi han conills com Santi o Ximo q tb volen aprendre guitarra, espabileu però ja, q sempre esteu dien: “jo vull ensenyarme…”!! Sanxo, tu q toques moltes coses, també podries ensenyarte un poc bateria… algú vol colaborar al grup? alberto de vocalista? mañano amb les maraques? va animeuse la resta. La temporada de Rock in Lingus començarà este estiu. Aleeeee…

47 responses to “Rock in Lingus

  1. Muetallica 30 Abril 2010 a les 11:38

    Com controla este Fisent de Photoshop! Està de categoria muchachote!
    Vull que sàpigos que ahir mismamente vaig estar mirant com es toca “Tangled up in you” en Youtube. Son només 3 acords.
    Este estiu es podria començar, però recorda que no tots tenim 3 mesos de vacances, valtros sabeu solfeig i diferencieu un Mi Bemoll del clàxon del cotxe, cosa que jo no.
    Aquí a Pamplinas, un tipo intercanviava classes de guitarra per classes de català. ¿?¡És verídic! Hauré de posar-me les piles, valtros porteu anys d’avantatge i nosaltres tenim molt de potencial creatiu a dintre. El nom “RockinLingus” ja va a misa!

    …’cause I’m still tangled up in you…

  2. paCo 30 Abril 2010 a les 12:40

    Jo personalment lo de tocar el baix és una cosa que fa molt de temps que vaig rondant-li. De fet, una vegada crec que li ho vaig comentar a D.Pons de on dimonis podria aprendre…

    A lo que vaig, a mi em pasa igual que a Ximo, ganes d’aprendre moltes, però jo tampoc diferèncie un Mi Bemol del clàxon de un cotxe…

    La diferència és que si que tinc tres meos de vacances 😛

    Ole ole ole, “ni que decir tiene” que ja no estic a temps de deixar-me el monyo llarg… Espera m’accepteu, jajaja

  3. flank3r 30 Abril 2010 a les 12:55

    Jo tocar… pues com no siga tocant els collons!!
    El meu talent musical és pràcticament nul (a l´escola tocava la flauta merca-honner i ixien els espectadors, gossos,gats, “vaques i gallines amb sabates” corrent de l´escena “cual alma que lleva el diablo”) aixina que poc puc aportar. No obstant si és tocar la pandereta o la zambomba algo podré fer. jejeje
    Demà què fem?? Jo tinc feina, però supose que a les 12 o per ahí ja estaré lliure, una torraeta??
    Va maxotes!! que fa caloreta i vullc que em pegue l´aire.

    Aleeee

  4. Muegadeth 30 Abril 2010 a les 13:01

    Pense que si Sancho ja sap tocar(-se) molts intruments, no té sentit acceptar-lo al grup.
    Será un grup creat desde la mediocritat. Inclús tú Benavent que has dit la idea, estic pensant en tirar-te ja. (Risas) Comencem bé.
    Si fracassem en el nostre intent de ser músics d’un grup de Rock-Trash-Metal-Punk, sempre podem vestir a Sancho amb un bombo, una armònica i uns plats i que puge allí a l’escensari com el novio de Mary Poppins.
    Si ja sap tocar guitarra, trompeta, teclat, dolçaina i el ratolí, quin sentit té que ara vulga ser músic? És que ho voleu tot! Ous i tot dins!

  5. B3NA/EN7 30 Abril 2010 a les 14:04

    Ole ahi, Packman s’apunta, ste estiu anirem un horeta a la setmana q mos ensenyen a tocar lo baix. Q grandes!!

    Ximarru, “arretirat” del photoshop!! Bueno si vols ves fent el logo i les camises del grup q l’estilisme és lo primuer, antes q saber tocar…

    Per cert, incults de la vida, no cal saber q és un Do per a tocar eixa música, o és penseu q evaristo o fernan venien a la meua clase del conservatori? en que sapiau la posició de 8 o 9 acords sobra!! recordeu q Phoebe no sabia música i ho feia molt bé!! açò ja va en marxa…

    PD: Ximo tu no tens 3 mesos de vacances pero tens un horari q et vaig fer jo per a q aprofites les vesprades

  6. monlleó 30 Abril 2010 a les 14:42

    el charles portará el compters i jo faig de comercial buscantvos bolos

    jo demà tinc comunió a Denia, ens vegem a la nit al bar lestació, qui va?

  7. paCo el "Músic" 30 Abril 2010 a les 14:45

    Per cert Benas, que pot costar-mos un baix/guitarra per a anar aprenent? I el ampli (ja estic en la jerga, eh?)?

  8. B3NA/EN7 30 Abril 2010 a les 15:08

    Pues nian de molts preus. Es pot comprar un set basic per uns 140.
    Entra en thomman q és la tenda referencia.

  9. ximo 30 Abril 2010 a les 18:00

    El més car de la tenda!

  10. andres 30 Abril 2010 a les 18:35

    jefes al final em quedaré de tranqui a barna. volia baixar a fer torraetes i paelletes, xo el temps no acompanyarà… q s’ho passeu bé per ahi.

    per lo de la banda, vos apolle anímicament a tots, al principi costarà un poquet xo espere dir en uns anys: “eixos d’ahí dalt són amics meus!!”.

    vagi bé!!

  11. flank3r 30 Abril 2010 a les 20:15

    Weno al final per a demà… Alberto jo i Monle no?
    que gustet dona…

  12. flank3r 30 Abril 2010 a les 20:18

    que gustet dona… que som 4 gats.

    Monel tu i jo mano a mano com dissabte passat i Alberto que s´apegue a roda… si pot jejeje

  13. JOHAN 30 Abril 2010 a les 20:40

    jo sempre he vollgut tocar la bateria…… jo soc el mes pelut de tots…!!!!!!!!!!
    jajajajajajajaj

  14. Mozartancho 30 Abril 2010 a les 21:55

    Ai mare….ací la penya se’n va molt…del cap. Aleshores a mi no em deixeu?Vale vale.
    Santi podria tocar el fagot elèctric i tot. I no és per ser “waterparty” però, qui cantaria? Quin estil musical voleu fer? Perquè concordar-los tots no crec jo… On assatjaríeu/-em?
    Demà me’n vaig amb la senyora a un poble perdut pel Penyagolosa per celebrar el nostre 3r aniversari!! (encara q és el 3 de maig). Aeeeeeeeeell

  15. cantarilidue 30 Abril 2010 a les 23:38

    Ei!!
    JO PUC CANTAAAAAAAAAAAR!!! O EL QUE VULGAU!!! M’AGRADA MOLTÍSSIM LA IDEA!!! COMPTEU AMB MI PER QUALSEVOL COSA!!!

    DEMÀ ME’N VAIG D’EXCURSIÓ!! JEJE!

    besets perles guatxugueri!!!!!

  16. paCo 1 Mai 2010 a les 00:28

    jo estic molt loco i ja tinc encomanada la guitarra! Quan comencem a ensenyar-mos? Jo pose a la vostra disposició el MacBook pa fer com Sancho, que enxufa el itunes i toca el piano en playback…

    El ampli l’agafe de 20w o de 40w? La guitarra es precís que tinga vibratto? Osti com domine! Vixca Google! Ja em se la teoria!

    Els qui vullgau fer de guitarres secundàries (el que fa els solos evidentment soc jo) podeu anar culturitzant-vos en esta pàgina: http://www.rockandrollparamunones.com/novedades/2.php i compreu-se les guitarres amb les pastilles de bovines dobles, que pa rascar son millor…

    Com domine eh Benavent? Quin dia comencem, ostia!

  17. monlleó 1 Mai 2010 a les 06:26

    Jo crec que la crisi dels 30 us ha arribat abans dhora…

    Hector, en som pocs pero bons.

  18. monlleó 1 Mai 2010 a les 08:04

    ie!!! per fi he penjat les fotos de la despedida i de pasqua al tuenti i facebook, ma costat un huevo, aneu etiquetantvos, ja penjaré les fotos i videos de la boda més endavant

    NO COM SANTI, PERRO QUE NO EN PENGES NI UNA!!!! NI QUE DIR DEL VIDEOS!!!!

  19. andres 1 Mai 2010 a les 08:47

    ostia!! una xica en el grup!! 🙂 ara sí q és un grup.

  20. Charles 1 Mai 2010 a les 09:00

    Aneu moooooooooooolt cabrons!!!

  21. ximo 1 Mai 2010 a les 12:54

    Estooo l’estil musical té igual, que cadascú trie una cançó i a ello. Adri toca Limp Bizkit, Audioslave, Hora Zulu…no tenen molt a vore. Amb la música tan variada que escoltem què més dona. Què té a veure Coldplay, Korn, The Beatles i Mogwai? No res!
    Cantarà Margalidue. O que cada cançó la canto un diferent com Black Light Burns o Gorillaz.
    Paco estàs hipertorrat!
    Jo tinc una guitarra que em va regalar Sancho, d’estes flamenques baratetes. M’he posat en contacte amb el tipo este de les classes de català-guitarra,però no m’ha dit res, encara.
    El primer disc es dirà “Filomena és un boomerang” i el segon, serà un remix de totes les cançons del primer. El tercer serà un “Greatest hits” dels dos primers i el quart un directe de les millors cançons. Això no s’ha fet mai. Anem ser rics. Rics racs!

  22. flank3r 1 Mai 2010 a les 12:55

    Monleee encomanes tu taula per a esta nit?? FEs compte de mi, Albertet, Roger i supose que SAnti.

    A la resta, esteu molt torrats… vorem lo que vos durà la “venà”.
    Sobretot al tito Paco, (que ens coneixem) jejejejjee

    Ale esta nit a les 22.15 on sempre i despres ja vorem com ix la cosa.

  23. Slashaco 1 Mai 2010 a les 15:58

    “The tender in the never”

    Jo ho deixe ahi. Ximo sap de que parle…

  24. flank3r 1 Mai 2010 a les 16:05

    Lo que??

  25. flank3r 1 Mai 2010 a les 16:09

    Pac podries aclarir-nos això?? perque la traducció literal no te ni cap ni peus.

  26. flank3r 1 Mai 2010 a les 16:17

    Per cert, no s´agafeu malament el comentari, però algú ha de posar un poc de sentit comú en tot aquest disbarat.
    Anem a vore:

    -ningú de vosaltres té ni P idea de música, a part de Bena i Sancho, no ens enganyem que haver donat solfeig a l´escola no implica saber tocar, per a comparar, és com si diguereu que saber parlar anglés,amb lo que haveu estudiat “al cole”.
    -i ara lo més important, esteu cadascú en una punta d´Expanya, quan penseu juntar-vos per a assatjar?? perque si penseu baixar cada cap de setmana… Pac i Sancho no tenen problema, però i els altres (Pamplona, Campredó…)

    No és per fotre però es que sembla que no heu considerat els pros i contres.
    Feu el que vullgau (obviament), al cap i a la fi com diu Ximue, “tots morirem!!!”

    Paz tios

  27. flank3r 1 Mai 2010 a les 17:12

    Molt bé al/als que ha/n votat “lo qué?” aixina es demostra que només voleu sentir lo que vos convé.

    Ja ho pille, crítica constructiva ni una. Es que soc molt curtet

  28. flank3r 1 Mai 2010 a les 17:17

    i no pille que només soc bò per a posar casa per a fer romanços, sopars i paelles de festes, fer torraes, col.laborar en despedides i demés bureos… d´ara endavant aneu buscantse un altre garito i un altre que pringue. M´asseuré com feu la majoria i que em porten el dinar en les torraes i anar a comprar condumio per a les poalaes.

    Si no soc bò per a donar la meua opinió tampoc soc bò per a lo altre.

  29. andres 1 Mai 2010 a les 17:18

    podeu assajar en estiu, vaaaa tios, vull vore-vos ja!!! flanker anima-los colló, q açò té q ser molt gran!!!!!!!

  30. Slashaco, de nou! 1 Mai 2010 a les 19:03

    Hector rei, ix de casa un ratet i que et pegue l’aire… Ningu t’ha dit res i t’has tornat to’loco.

    Lo de “tender in the never” es una frase que sona be, pero com be dius, no te sentit ningun. Ximo i jo un dia a Valencia parlant de noms de Cds se’ns va ocórrer aquest i ens va pareixer graciós, sols això.

    Xe Hector pareix que et fastidie que “montem” un grup. Tu tambe pots vindre home, i si no vols tocar, les grupies que ens tingam que xuscar els “casats”, te les xusques tu.

    No se si ho entens, però jo et dic la visió que tinc d’açò: No es tracta de montar un grup, la cosa es que Benavent ha donat el pas de voler apendre a tocar el baix, ell ha fet el que alguns de nosaltres fa temps que volia fer, pero per A o per B no ha acabat fent. La bona qüestió es que els qui no haviem donat el pas em vist que seria un bon moment per a apendre junts amb els amics. Evidentment no anem a assajar junts, pero podrem compartir dubtes i qui sap si algun dia quan sigam capaços devtocar tres notes seguides ens podem ajuntar i fer unes rises. Jo ho veig així…

    Ale i no et cremes, home.

    Kit kaaat, kiiit kaaaaaaat!!!

  31. Santi 1 Mai 2010 a les 19:42

    Ole ahi!! Per fi ho conseguire!! Mal gruparro!
    Benavent ja he parlat n adri, ja farem negocis! Lo d ensenyarme l baix o la guitarra ja fa temps q s la meua ilusio i lo dl grupet arribara!
    Ale pajaros, sta nit a l´ estacio

  32. flank3r 1 Mai 2010 a les 19:43

    A mi lo que em crema es que quan dic algo fora de la linia de “tot bonico i tal”, enseguida hi ha qui es posa a ficar “lo ques” i polles, aixo és el que em posa de mala llet. Que semble que ací només poden opinar uns i les opinions d´altres no son vàlides, però quan toca “apechugar” entonces ja som tots bons…. no home no! ací o follem tots o punxem la nina, que sol dir-se.
    I ara el que haja votat “lo que” als meus comentaris que tinga collons de traure la llengua al sol.

    I que conste que no tinc rés en contra de que toqueu el baix,la bandurria o la flauta travessera… només he exposat uns detalls en els que no se si s´havieu fixat.

    No m´apegaré a roda en esta aventura perque em conec i al cap de dos dies reballaria el baix per la finestra, vaig avorrir música quan estava a l´escola (per a mi era la única classe de la setmana que no volia vore ni en pintura i resava perque el profe no apareixera), si al final açò va a bon terme, jo seré el primer que estaré ahí botant i fent el cabra quan toqueu limp bizkit, metallica…etc. Perque sou els meus amics, cosa que algú o alguns no entenen quan voten els meus comentaris.

    I no, no em fa falta pendre l´aire, per sort o pr desgracia porte unes setmanes que estic més temps fora de casa que dins d´ella.

    Eren massa voltes tragant i al final he explotat per una xorrada com esta, però “les coses clares i el xocolate de Marruecos”.
    Ja no em creme més

  33. Rockabillyvent 2 Mai 2010 a les 11:51

    Ja tinc lo BAIX en casa, trolololoooo…

  34. Slashaco, de nou! 2 Mai 2010 a les 14:45

    Oleahi! A mi me la porten esta setmana que ve. Ja te nom, com la de BB King i altres… La meua guitarra es dirà Josefina!

  35. Elektric Benabass 2 Mai 2010 a les 15:25

    Q waparro… ja se tocar un poc “Otherside”!! al final el meu cunyat ma deixat el seu baix xq no el gasta, oleeee… com mola… va packman endressa pronte a josephine q este estiu ja tenim q quedar!!

  36. Charles 2 Mai 2010 a les 19:19

    El pare de Josenet vol entrar al grup!!!

  37. flank3r 2 Mai 2010 a les 19:24

    no no no, anit quedàrem que jo estaria a la taula de mescles per a controlar el sò i la il.luminació jejejjee

  38. Leo Muessi 4 Mai 2010 a les 23:23

    Feos i guapes!
    Jo arribaré l’últim però seré guitarrista també de Rockinlingus!
    He contactat amb un professor de guitarra que treballa al conservatori de Pamplinas.
    El tio és de Saragossa i té una dona balear (com Margalidue) i vol traure’s el títol per poder donar classes a Ses Illes, llavors el tracte és: jo li ensenyo català i ell m’ensenya a tocar la guitarra qual Aaron Lewis! Això és el segle XXI, això son les noves tecnologies. El tio va posar un anunci al Loquo i jo el vaig trobar. De fet és l’únic anunci d’eixa secció. Quan ho vaig veure flipava.
    El problema és que començarem a partir de setembre, perquè ell com a bon funcionari, té vacances d’aci no res i no li val la pena començar un més només fins que no torne. Però bé, ja tinc un contacte més. Per algo estic empadronat. Ja no puc votar ni a Paco Camps, ni a Manolo ni a totes estes bellíssimes persones.

  39. paCo 5 Mai 2010 a les 11:29

    Mentre que esta bellíssima persona no et done clases, pega una miradeta a la web Rock and Roll para Muñones. Hi ha un munt de material per a llegir i veure, i damunt esta ordenat desde “esto es una guitarra y no se sopla por ningún lado” a “toca como Eric Clapton”. Altament recomanable!

    Josephine està al caure! No puc aguantar-me més! Keep rollin’ rollin’ rollin’

  40. Jandro 5 Mai 2010 a les 15:34

    estudia pacman….. jejejeje

    Este estiu quan torne em viciare al RockBand, q no es el mateix, xo casi. jejeje! Els pilots tb aprenen amb simuladors no??

    PD: Jims, t’has canviat d bando o q?? Xq no et poses nom com Muerchena o Mueduro??? Son mes roins, xo son els nostres!!! Ves amb la cara ben alta!!! jajajaja!!

  41. flank3r 5 Mai 2010 a les 17:28

    Més bé podria posar-se “Muesli”… o “Muesli Snipes”

  42. paCo 5 Mai 2010 a les 18:40

    La de Muesli Snipes és de les milors en temps, jajajaja

  43. Jandro 5 Mai 2010 a les 19:02

    jajajajaja!!! Bona eixa steven!!! Es nota q la tenies guardaeta!! jajaja

  44. Muesli Snipes 5 Mai 2010 a les 19:49

    Muesli Snipes deixa a l’altura del betum totes les anteriors!
    Maleit siga!

  45. Muerchandasing 6 Mai 2010 a les 08:22

    Pacmen!

    La web eixa està de categoría!
    Ja estic pujant-me el diumenge de nou la guitàrrigos a Pamplinas i posant-me a assajar una estona cada dia.
    Poc a poc però açò ja va en marxa!

    Acudit real:
    Mue: -Buenos tardes, quería a apuntar-me a la biblioteca “monecipal”.-
    Bibliotecaria: -Claro, ¿estás empadronado?-
    Mue: -No, es mi carácter.-(Risas)

  46. monlleó 6 Mai 2010 a les 08:57

    jajaja, esteu molt torrats!

  47. Santi 6 Mai 2010 a les 12:24

    Ye açò ja va en marxa, este estiu fem el primer assaig!!

Deixa un comentari